Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pga tidigare diskussion var jag och tittade till mitt stash imorse
73100866_10156635458936099_1661185207111254016_o.jpg
 
Mår utav helvete dåligt. Har sånna sjuka magkramper. Det hugger liksom i intervaller. Är lugnt ett tag för att sedan spåra ut så att jag viker mig dubbelt.
En kompis trodde på magkatarr men det hugger liksom i hela magen och ut i ryggen liksom. Inte på det där ”magkatarr-stället” uppe i magen mellan revbenen.

Ja var bara det jag ville säga. Nu kan ni tycka synd om mig yadayada :angel:

Det är synd om dig :( :heart
 
Känslan när man går ner för att sätta på sig en ren tröja som man inte orkade bära upp till sovrummet igår och får syn på sotaren utanför fönstret. :crazy::idea: Han var bara en timme tidig. :meh: Nåja jag fick på mig närmsta tröja och kaminen är nu sotad så jag får väl vara nöjd. :D
Äta frukost och sen se om bilen behagar starta idag, igår var den död, nu har den stått på laddning över natten.
 
Jag är fortfarande VÄLDIGT nöjd med mitt gosiga tyngdtäcke :) . I natt har jag i princip bara varit vaken en gång. Det är extremlite för mig, som annars kan vakna 4-5 ggr/7 timmar....... Men i natt sov jag mellan kl 22 (eller jag somnade kanske inte förrän ca 22:30) och 02:30. Sedan sov jag vidare till kl 04:10 och efter det låg jag och dåsade till kl 04:50, när jag klev upp. Att jag vaknar 1-2 ggr/natt stör mig inte, så länge jag somnar om fort igen. Och det har täcket också hjälpt mig med :up: .
Samma här! JAg har fått ett nytt liv med det, det fick tom hänga med på konferensen i helgen :D
 
Tillbaka på jobbet igen sedan 05:50 i morse. Ganska behagligt att komma in när det är lite trafik och nästan helt tomt på jobbet.
Sov rätt dåligt inatt men inte så konstigt efter en natthelg och >24 timmar vaken.

En katt sov under täcket i knävecket, den andre under täcket bakom ryggen på mig. Jag hittade en halväten mus på köksgolvet när jag kom hem igår så katten bakom ryggen har nog drömt om musjakt inatt. Det var en väldig aktivitet i sömnen, hela katten låg och studsade. 😹🐁
 
Funderar på om jag ska köpa ny kalender på nätet, hittar inte den jag vill ha, eller gå till några affärer och kolla …
Justja, har inte ätit frukost än. Tror det får bli hårtbröd, orkar inte diska en skål :down:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 036
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Halcyon
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp