Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad är bäst att gå till efter bilolycka som gett ont i ryggen, kiropraktor eller sjukgymnast? Läkaren sa att han inte kan göra nåt mer.
 
Försöker få bort slem i halsen med varmt honungsvatten (förlåt för äckelvarning:wtf:).

I övrigt ta mig fan stämmer det min älskade sambo ofta säger till mig; att jag inte ska tänka så jävla mycket. Halkade in på en sida där det står att för mycket grubblande och tänkande på allt orsakar ångest och det stämmer då in på mig! På morgnarna mår jag hur toppen som helst- har ju inte hunnit tänka så jävla mycket lixom.

På tal om morgon; det var såå mysigt att vakna i morse brevid sambo och båda katterna; hanen satt och tvättade på honan, :love:sen bytte han fokus till att attackera husses fötter :Dpiskt! verkligen. läste att en massa grubblande o sådär kan leda till ångest. stämmer på mig! för jag mår toppen på mornarna (gör ju inte en deprimerad i regel, mornarna sägs ju vara värst) för då har jag inte hunnit tänka än så jävla mkt!
 
Försöker få bort slem i halsen med varmt honungsvatten (förlåt för äckelvarning:wtf:).

I övrigt ta mig fan stämmer det min älskade sambo ofta säger till mig; att jag inte ska tänka så jävla mycket. Halkade in på en sida där det står att för mycket grubblande och tänkande på allt orsakar ångest och det stämmer då in på mig! På morgnarna mår jag hur toppen som helst- har ju inte hunnit tänka så jävla mycket lixom.

På tal om morgon; det var såå mysigt att vakna i morse brevid sambo och båda katterna; hanen satt och tvättade på honan, :love:sen bytte han fokus till att attackera husses fötter :Dpiskt! verkligen. läste att en massa grubblande o sådär kan leda till ångest. stämmer på mig! för jag mår toppen på mornarna (gör ju inte en deprimerad i regel, mornarna sägs ju vara värst) för då har jag inte hunnit tänka än så jävla mkt!
Se till att vattnet inte är för varmt, då försvinner alla bra egenskaper och honungens socker är det enda som finns kvar. För mig brukar det hjälpa att blåsa bubblor i vatten med sugrör för att aktivera lungorna på ett mer skonsamt sätt än att hosta :)
 
Se till att vattnet inte är för varmt, då försvinner alla bra egenskaper och honungens socker är det enda som finns kvar. För mig brukar det hjälpa att blåsa bubblor i vatten med sugrör för att aktivera lungorna på ett mer skonsamt sätt än att hosta :)

Lite lagom varmt :).
Jaså! Visste jag inte! Tack för tipset- där fick jag lära mig nått nytt! :D. Mjo det tar på att hosta såhär...
 
Kl är snart 20.00 här.
Oproduktiv bakisdag men men. Jobb imorrn.

Ägaren till ranchen åker på semester i morgon och lämnar ranch, hästar, bokningar, kunder, planering, staff osv till mig.
Det brukar vara rätt skönt att vara på ranchen när ägaren är bortrest :laugh:

I morgon har vi dessutom en "kändis" som kommer och rider med sitt band. Det blir kul!
 
Har fått mycket jobb gjort under förmiddagen! Dottern har legat i soffan och kollat på tvn och ätit chips så det har varit väldigt lugnt :)

Hade en tanke på att gå ut och få frisk luft men det ösregnar så vi stannar inne. Får jaga ut hunden på en kiss bara, men hon får gå själv :p Tänkte passa på att städa lite när vi ändå inte bryr oss om att gå ut.
 
Får jaga ut hunden på en kiss bara, men hon får gå själv :p

Ska visa detta för min hund och berätta att det är det som gäller från och med nu!

15735559771967405252412910228281.jpg

"Jag vill inte ut matte, snälla tvinga mig inte"
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
487
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 040
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Halcyon
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp