Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och funderar. Är Storytel värt pengarna?
Jag lyssnar mycket på ljudböcker. Främst på engelska (tycker bättre om det av nån anledning).
Storytel är mest på svenska va?

Gillar inte audible sen de debiterade mig tre månader efter att jag sagt upp mitt konto..

Jag och maken har Storytel och vi lyssnar på 2-3 böcker i veckan var och är nöjda! Lyssnar dock bara på svenska.
 

Bifogade filer

  • A43622FF-20A3-42C0-8450-0D2FAEBA85DA.jpeg
    A43622FF-20A3-42C0-8450-0D2FAEBA85DA.jpeg
    161,9 KB · Visningar: 10
Jag och maken har Storytel och vi lyssnar på 2-3 böcker i veckan var och är nöjda! Lyssnar dock bara på svenska.

Har de bra utbud på internationella författare?
Är inte alls intresserad av typ svenska deckare.

Går det kanske se utbudet nånstans? Får kolla runt lite till innan jag bestämmer mig.
 
Lite sur!
gjorde klart överdelen på en lampskärm och tänkte måla den, men var tvungen att spola med varmvatten för att få loss den. nu är den blöt och ihåligheter fyllda med vatten. så vänta innan jag kan måla.
 
Har de bra utbud på internationella författare?
Är inte alls intresserad av typ svenska deckare.

Går det kanske se utbudet nånstans? Får kolla runt lite till innan jag bestämmer mig.

Har inte tänkt på specifikt på det. Lyssnar på böcker av både svenska och utländska författare. Men om det räknas som bra utbud vet jag inte.

Man kan inte kolla i appen utan att logga in?
 
Äter kvällsmat och lyssnar på ljudbok. Ska gå ut och fodra och packa höpåsar nu sen får det fasen vara kvällen. Så himla kvällstrött sen vi ställde om klockan 😴
 
Har precis lagt dottern och borde gå och lägga sonens sängkläder i tvätten så de är rena tills i morgon. Passade på att bädda rent i grabbarnas sängar nu när de varit hos sin pappa. Men i morgon kommer de hem igen så måste göra färdigt det
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
486
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 036
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
696
Senast: Halcyon
·
Fritid Min man fyller snart 40år. Tanken är att han ska få ett interrailkort så att vi kan tågluffa genom Europa. Vi ska till Belgien och...
Svar
5
· Visningar
311
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp