Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kommit hem från en härlig vinkväll på pub med två fina vänner. Vi avhandlade allt ifrån turtles till fotfetischister.

Nu sitter jag hemma och äter lite vinägerchips och nyktrat till lite innan jag går och lägger mig.
Imorgon ska jag äntligen rida min älskade häst hos hans fina fodervärdar. Som jag sett fram emot det!
 
Jag har kommit tillbaka till "mitt hem ivag fran hemma", det vill saga husbussen. Det har varit en trevlig kvall med mycket trevligt sallskap och fantastisk mat. Som vanligt at jag for mycket och drack lagom mycket :p men nu ar det dags att ta det lungt en stund innan det ar dags att ga isang.
 
Tänker att jag nog får åka hemifrån lite tidigare än jag brukar till jobbet. Det är ju väder idag, så det känns som vettigt att ta det lite lugnt efter vägen :idea:

75362318_3180954331922011_3018275137548976128_o.jpg
 
Trött!
Vaknade tidigt och ligger nu i sängen och ligger och lyssnar på radio.

Tittade mig i spegeln förut och insåg att jag ser hemsk ut kring ögonen och har slut på sminkborttagning. Tvål och vatten svider..
 
Har precis fått i mig kaffe och varma scones :) ! Ska skriva färdigt listan och åka och handla. @tanten inlägg igår påminde mig om att jag hade tänkt köpa högrev på willys, så jag hoppas att det finns kvar idag. Ska göra en mustig chili, är det tänkt. Tillbehör blir nachochips, creme fraiche, majs.......

Sedan blir det "puts" på inlämningsuppgiften som ska in idag. En promenad vill jag absolut hinna med. Kanske titta lite på egen släktforskning med inspiration från gårdagens kurs..... Tja, det finns uppenbarligen ALLTID något att göra :) !
 
Sovit uruselt och ska jobba idag har ingen större lust efter röran i fredags. Kan heller inte förstå hur en del kan stå och skvallra halva sina arbetspass och påstå att det inte finns något att göra när det finns hur mycket som helst att göra :( Själv känner jag ständigt att jag skulle behövt jobba ett par timmar till när jag ska gå hem :crazy:
 
Vi kollar på curling men ska strax till stallet. Vi ska rida varsin ponny och så fixa det vanliga.
Efter stallet ska jag till gymmet och sen ska jag bara duscha innan jag parkerar i soffan. Ska bland annat se VC-hoppningen :)
 
Kommit hem från en härlig vinkväll på pub med två fina vänner. Vi avhandlade allt ifrån turtles till fotfetischister.

Nu sitter jag hemma och äter lite vinägerchips och nyktrat till lite innan jag går och lägger mig.
Imorgon ska jag äntligen rida min älskade häst hos hans fina fodervärdar. Som jag sett fram emot det!

Tips på vinägerchips? Alla jag hittat innehåller mjölkpulver :(
 
Tomten anlände just till NK. 500 barn och deras trötta föräldrar står i kö för att sitta i tomtens knä och lämna en önskelista. Kämpar mot min inre tourettes och vill verkligen skrika "OKEJ KIDS, KNOW WHAT.. TOMTEN FINNS INTE!!!! NI KAN GÅ HEM!!!"

(gissar att vissa föräldrar nog skulle vara tacksamma mot mig. Dels får de gå hem, dels slipper de själva leverera den oundvikliga nyheten).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
496
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 200
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
479
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp