Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åkte till Office Depot, konstig affär - den låg nere på garageplan i ett hus så man fick gå nerför en bilramp :cautious:
Kalendern jag spanat in fanns där men inte i rätt utförande :down: så jag köpte en som man själv kan ändra framsida på.
Sen gick jag till några andra affärer men köpte inget. Sen Hemtex där jag hade presentkort så det kostade inget :up:
Hade jättebra timing för när jag kom till busshållplatsen så var det tre minuter tills bussen kom.
Åkte hem och la mig på sängen. Ajaj. Arma rygg och fötter :(
Nu ska jag nog kolla på Beverly Hills 90210.
 
Karet igång. Ska i mkt växter
20191118_175808.jpg
 
Tittat på hus.. Det hade enorm potential! Nästan exakt vad vi letat efter, och det som vi inte gillade är enkelt att åtgärda (typ heltäckningsmatta i trappen, inte jättesvårt att ta bort).
Jag har dessutom fått lånelöfte. Problemet nu är handpenning. Det måste vi också låna.
Men nu velar vi om läget. Kanske inte är så bra ändå. Kanske bättre att vänta ett tag till. Hålla tummarna att ett till hus med allt vi vill ha dyker upp, och inte alltför dyrt.

Vi skulle inte gått på visning :cautious:
 
Det var mkt trevligt att ha @athena_arabians på besök i min lilla skrubb. Hon fick ju till och med en snabb glimt av den ungdomliga grannen samt bekantade sig med kvarterets cocktailbar som verkade få mkt gott omdöme :D
Har målat lite på em och ska snart gå på möte med BR-föreningen.

Tack själv, det var mycket trevligt att få besöka lägenhetsgarderoben och få se konsten-in-progress IRL :up:

Men nästa gång vill jag gå på KB ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
496
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 206
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
481
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp