Vad googlade du senast?

Mammas

Trådstartare
Jag har tråkigt och undrar lite vad du googlade sist, och var det något roligt?

Själv googlade jag bloody knife charm, funderar på att sätta ihop ett berlockarmband. :D
 
Sv: Vad googlade du senast?

Jag googlade "leksands gymnasium skolvalet".
Inte särskilt roligt i någon mening, dock, eftersom antalet relevanta resultat var ca 0.
 
Sv: Vad googlade du senast?

"shockwave collapse II"
för jag vill speeeela men min förbannade jävla dator låter mig inte göra det :arghh:
 
Sv: Vad googlade du senast?

Jag googlade senast på "Minime with cat" :cautious:

Letade alltså efter denna:

Villain_Dr._Evil_Mr._Bigglesworth_2.jpg
 
Sv: Vad googlade du senast?

Min senaste sökning var "linda vid stukning" :angel:

Tydligen verkar det där med att ramla och göra illa sig vara smittsamt, så det är nog lika bra att repetera bandage-kunskaperna i förväg :rofl:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad googlade du senast?

Jag googlade det finska ordet kohdistua eftersom jag ville veta i vilken form det efterföljande ordet ska böjas :p
 
Sv: Vad googlade du senast?

Haha! Plötsligt händer det? :D ;)


LZ: Inte aaaaaalls riktat mot specifika personer.
Absoluuuut inte :angel:



... Nu googlade jag på "Databasmetodik" :up:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad googlade du senast?

Ludivico Einaudi då jag tyckte jag kände igen hans musik i en film. Visade sig vara fel men iallafall :p
 
Sv: Vad googlade du senast?

"Nyttigt enkelt bröd"

Blev så himla sugen på att baka eget bröd! Sen att jag aldrig har gjort det förut är en annan femma, jag inbillar mig att det kommer smaka ljuvligt :angel::D
 
Sv: Vad googlade du senast?

"Varför bajamaja Stenstorp"

Jag fick inget svar.
De har nämligen ställt sex bajamajor på vår parkering, här i lilla lilla Stenstorp! Utanför miljonprojektshusen! Nu! Har de tänkt stänga av våra badrum? Ska de kanske äntligen fixa ledningarna? Fast det hade varit bra om man fick veta sånt..
Detta äro i sanning ett mysterium.
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser er googlehistorik ut? Är det logiska sökningar på något som ni behöver i vardagen, som lokala caféets öppettider? Eller är det...
Svar
15
· Visningar
362
Senast: Glimra
·
Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
618
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
930
Senast: Tonto
·
IT & mobiler Google är verkligen inte min vän i det här fallet, men allvetande Buke brukar ju kunna lösa det mesta! ✊✊ Jag har googlat på lite...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp