Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens plan är en heldag i stallet. Tänkte fortsätta rensa kanterna på ridbanan. Och om det blir tid över, sopa sargen i ridhuset inför målning och skura boxen.

Så just nu håller jag på att laga mat att ta med till lunch. Och en påse av bullarna jag bakade igår får också följa med.
 
Jag är ambivalent. Mathilde kommer hem om två timmar. Tar jag stallet redan nu så hinner jag inte med allt jag planerat. Å andra sidan är det sjukt segt att vänta två timmar på att åka dit.
 
Ligger i hängmattan (ja den låg där den skulle vara dvs på vinden i en låda!!).

Har 4 varma mackor med ost och salsa.
Te med ingefära i.
Citronvatten.
Allt på ett litet bord på sidan. Har tagit ett snöre så jag kan gunga lite med hjälp av trädet som snöret är knutet i en gren.
Det är med andra ord ingen nöd på mig :cool:
 
Varit på stadsmissionen. Har ett föl sen tidigare i vitt. :)
09678332-763B-4E0A-A68E-88F818E8B8D2.jpeg
 
Försöker bringa lite bättre ordning i syrummet, men det är för rörigt så det är svårt att veta vart jag ska börja...
 
Snart klar på jobbet, skall åka till landet och hälsa på Morsan.
Har bilen full av diverse plantor till henne.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
7 044
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Rie
·
Svar
1 195
· Visningar
123 445
Senast: mysboll
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
278
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp