Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ca 2.5 - 3 timmar enligt mig, enligt chefen 1.5-2 :grin: har ytterligare ett område med samma "utstyrsel" men där är det snäppet bättre, inte lika många takfönster men förbannat varmt ändå, där tar det också ca 3 timmar om jag får säga mitt, enligt chefen hälften av tiden :meh: så tja, lite stress adderat på det hela gör det ännu mer toppen :up:
:down:
 
Med tanke på att vi jobbar tillsammans, kollegan och jag, så känns det som om jag måste prata om det. Behöver inte ta det i så allvarlig ton, men åtminstone nämna slarvet känns nödvändigt. Annars riskerar det att bli att vi jobbar tillsammans flera gånger framöver och plötsligt får kollegan höra från chefen att det slarvats. Då skulle det vara övertydligt att jag pratat om det, utan att nämna det för kollegan och skulle jag verkligen känna mig som en skitsnackande idiot.
Jag håller med! Men rent känslomässigt så har jag lite svårt för sånt :o Så det var menat som beröm :up:
 
Hur irriterad får jag bli på någon som är rädd för katter och hundar? Jag har nog aldrig träffat någon så rädd person tidigare och jag känner hur grinig jag blir :cautious::p

@kolblakkur paminnde mig om min moster som var sa hysteriskt radd for alla djur. Min siames (min avelshona som inte gillade folk, utom familjen ... till nods ... utom mig och exet) avgudade henne och skulle prompt upp i knaet pa henne nar hon kom pa besok. :rofl: Moster skrek och katten spann och strok sig mot henne.:p
 
Jag har en ny mugg med te och Pälsfröken ligger på ett fårskinn och är glad, stort tack för påminnelsen @MJLee :love:
Inte så länge kvar till kompisen kommer och gör en insats igen, stackars människa :o
 
Fy fan. Klippt gräset i 35 minuter och nu håller jag på att smälta bort. Enligt yr är det fortfarande 30 grader ute! Min termometer som sitter på skuggsidan visar 27/28 grader :arghh: får väl bli lite glass igen då :cautious: andra gången idag, jag å kollegan gick ut å köpte mjukglass på emrasten :grin: försökte ringa min pappa också, men han svarade inte, han kanske jobbar eftermiddag. Får se om han ringer upp sen.
 
received_10156547408220712.jpeg
Skulle gissa på ett gäng grader till på balkongen som ligger i direkt solgass...
 
Även jag är en av dom som lider i värmen i arbetskläderna... Helsvarta kläder, skyddshjälm, skyddsglasögon, svarta skor med stålhätta och så såna där blå tossor på... Och där jag är och städar är det som i ett växthus, ingen ventilation/fläkt/ac och det är takfönster :wtf:

Ja höll på att avlida igår när jag hade byxorna och en t-shirt på mig.
 
Ja höll på att avlida igår när jag hade byxorna och en t-shirt på mig.
Mmm då kan du tänka dig att addera hjälm glasögon och tossor ovanpå skyddsskorna :wtf: jag frågade faktiskt idag på apt mötet om det verkligen är nödvändigt med glasögonen på vissa områden (som mina, för fan dom håller på med papper, och de anställda behöver ju inte ha nått...), för dom immar typ igen pga värmen och svett :turd:
 
Tillräckligt svalt för att gå och handla, men har jag energin att göra det? Tror nog ändå att jag måste. Längtar fruktansvärt efter frusna jordgubbar och min proviva hallon/björnbär. Ingen aning om vad jag äta till middag.
 
Jag vet inte vad som hände, men jag blev väldigt yr och såg lysmaskar när jag kom hem och var tvungen att sitta i hallen ett bra tag innan jag kunde göra något annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 584
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Rie
·
Svar
1 120
· Visningar
111 863
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
421
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp