Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tillräckligt svalt för att gå och handla, men har jag energin att göra det? Tror nog ändå att jag måste. Längtar fruktansvärt efter frusna jordgubbar och min proviva hallon/björnbär. Ingen aning om vad jag äta till middag.
Va inte du till affären här om dagen och handlade så mycket att du knappt orkade bära hem det? :p
 
Är det hur många dagar hos vardera förälder som ni tvistar om?

Egentligen handlar det om var hon ska gå i skolan.
När vi separerade valde hennes pappa att bosätta sig såpass långt bort att det med tanke på skolan inte är möjligt att bo varannan vecka.
I höstas kom vi i tingsrätten överens om en tillfällig lösning: boende hos mig, två av tre helger (fredag-tisdag) hos honom.
Därefter har det gjorts en utredning genom familjerätten.
Idag har vi varit på huvudförhandling och tingsrätten ska meddela dom om fyra veckor.
 
Va inte du till affären här om dagen och handlade så mycket att du knappt orkade bära hem det? :p

Eh jo, men just det jag ville ha var redan utplockat och jag har druckit upp all min Proviva nu när det är så vansinnigt varmt! :meh: Plus alla lättdrycker jag släpade med mig hem. Allting jag köpte är sådant man måste laga och herregud vem orkar göra det? Dessutom har jag gjort slut på mina tomater och knipplök.
 
Försöker komma vidare i mitt skrivande, det går så där kan man säga, jag kör fast i vad handledaren har sagt så jag bestämmer mig för att strunta i vad han sa. :angel: I morgon ska jag jobba mellan 8 och halv tre så sen får vi se om jag orkar skriva något efter det. Det kan ge energi men det kan även dränera mig totalt. :D
 
4DC0CD26-4146-48C0-A6DE-43E94362217B.jpeg

Nyare Disco har dragit hem äldre Disco som dog igår. Vet inte om det var smart att köpa en till :confused:
 
Trafiken från vägen hörs alldeles för bra. Det försvann en del skog förra året som ljuddämpade lite. Nu hör jag knappt fåglarna när de största fordonen dundrar förbi.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
4 584
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Rie
·
Svar
1 120
· Visningar
111 863
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Jag har precis börjat ta ut min Allmänna pension. Har tyvärr ingen tjänstepension. Men jag kommer att fortsätta jobba - frilanskontrakt...
Svar
2
· Visningar
421
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp