Vad gör man med en sån här yta?

Jag skulle ställa en köksradio/bluetooth-högtalare där, för jag vill ha musik överallt :up:
Eller så skulle jag göra en smart förvaring för det som "cluttrar" till den på den större bänken så att den blir ren istället ;)
Helt OT, men vilken snygg tapet :love:
 
Jag skulle ställa en köksradio/bluetooth-högtalare där, för jag vill ha musik överallt :up:
Eller så skulle jag göra en smart förvaring för det som "cluttrar" till den på den större bänken så att den blir ren istället ;)
Helt OT, men vilken snygg tapet :love:

En bra högtalare var verkligen ingen dum idé! :bow:

Och tack för tapetkomplimangen. :D
 
Jag gillar vår sån hylla. Vi satte ju dock dit den själva så det är ju tur det 😁 Men den är bra till en massa saker. Högtalare var en bra idé!
 

Bifogade filer

  • DSC_1717.JPG
    DSC_1717.JPG
    203,4 KB · Visningar: 123
Att ingen reagerar på det här absurda uttalandet?? :confused::confused::confused::confused: Hur lever man livet utan kaffekokare? Bland det sjukaste jag hört i mitt liv :mad::confused::nailbiting::nailbiting:

(Nej men högtalare vore väl trevligt :D:rofl:)

Jag är en sån... 😆

Jag har en som jag fått av min mamma som hon ärvt av sin pappa (som dog för 20 år sen). Senaste året har den stått i sadelkammaren efter att vi hade stallfest förra sommaren. Inte använd sen dess... 😏
 
Preciiiis en sån önskar jag att jag hade i mitt kök. Laddningsställe, helt enkelt! Och ja, en högtalare gör sig perfekt där.
 
Jag är en sån... 😆

Jag har en som jag fått av min mamma som hon ärvt av sin pappa (som dog för 20 år sen). Senaste året har den stått i sadelkammaren efter att vi hade stallfest förra sommaren. Inte använd sen dess... 😏

Jag med egentligen. Dricker inte kaffe. Jag har dock en dyr ful mackapär som tar upp en massa plats ändå. Särbon eller vad man ska säga dricker kaffe en masse så det var tvunget
 
Att ingen reagerar på det här absurda uttalandet?? :confused::confused::confused::confused: Hur lever man livet utan kaffekokare? Bland det sjukaste jag hört i mitt liv :mad::confused::nailbiting::nailbiting:

(Nej men högtalare vore väl trevligt :D:rofl:)
Enda anledningen till att vi överhuvudtaget har kaffe och kaffebryggare i vårt hus är för att mamma vill ha bryggkaffe. Annars har vi bjudit gästerna på snabbkaffe, för vi dricker inte kaffe själva.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 893
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har sedan några år tillbaka besvär med spända muskler i nacke och skuldror. Ihärdiga kiropraktorer, massörer och naprapater har...
2
Svar
34
· Visningar
1 642
Hemmet Någon jag känner hade översvämning i sin hyresrätt, en olycka. Denne anmälde det hela till värden och förklarade vad som hänt, mått skit...
2
Svar
38
· Visningar
3 485
Senast: Lingon
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 473
Senast: karl_h
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp