Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nyss beställt TV och en hårddisk. 4500-nånting kostade det, var ett erbjudande om fri expressfrakt om man köpte vissa varor o hårddisken var en av dem så får fri frakt hem till porten om 1-3 arbetsdagar.
Har med nod och nappe stannat for dagen, straxt efter Oklahoma City. Hundarna fick en riktig langpromenad pa ett stort falt bredvid dar jag star, det var en langpromenad pa morgonen ocksa och de har varit ute 4 ganger efter vagen ... och nu kraver de mat NU. suck. Gnallfior
Sitter med ett glas vin och funderar pa att ga isang ... I morgon tar jag mig igenom Texas (jag kor bara igenom norra Texas, "the panhandle" ... annars tar Texas aldrig slut) och in i New Mexico skulle jag tro. Jag stannar nog innan Albuquerque, det ar nastan 9 timmar dit ... utan stopp. Efter tre timmar eller sa startar gnallet i baksatet igen och det tar fullstandigt kal pa mig sa jag stannar och tar ut gnallfian ... och den stoiska Miss Mandy ... Det tar dock en hel del tid att ta sig fram med gnallfian ...
Har semester men har en fullspäckad agenda idag. Så illa att jag blev tvungen att skriva listor.
Inte helt lätt att ge sig ut och campa hursomhelst när man har mycket djur
Två har just varit ute, nu ska två till flyttas till en annan hage ett par kilometer bort med hjälp av en tredje. Sen ska väl den fjärde (eller är hon den sjätte ?) få röra lite på sig innan jag tar tag i packning, handling, städning osv.
Och då är det nog dags för de två första att få sig en tur igen...
Ser fram emot att pusta ut när vi äntligen är framme ikväll
Förundras över att wifi'n på det här hotellet i Frankrike är sämre än det var på sunkiga hostel i Borneo.
Jag kan ingen Franska alls, den här veckan blir intressant. Ska strax försöka promenera till stället jag ska bo på hela veckan, hoppas innerligt att jag inte går vilse
Juridik & Ekonomi Javisst är det så men arvet är ju fortfarande lika stort, eller hur tänker du att det skulle spela någon roll?
Till alla som undrat om...