Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har lyckats koppla in nya spelaren och tittar nu på Askungen :up: om en dryg timme ska vi till Pelle Svanslös lekplatsen med några av dotterns kusiner. Det gäller att roa barnen när de väntar på att resten av kusinerna ska komma idag :)

Kommit hem från stallet. Jag är blöt ända in på skinnet och fryser. Så trött på regn och att det är kallt. Låt det bli en fin varm augusti jag behöver verkligen det!

Stallet klart inkl. hämtning av hö till 5-åringen och hagmockning. Rena styrketräningspasset. Nu duscha och äta lite snabbt innan jag kör till Höör för att hjälpa dotterns pappa att flytta.

Vaknade fore 6 men lyckades halla mig kvar i sangen tills askan gick strax efter. Det ar ett elande att kora over tids zoner Jag vaknar tidigt och somnar tidigt.:p Nu sitter jag "bleary eyed" med en kopp kaffe och vaknar sakta.
Leken med hundar och bollar pa det stora grasfaltet ar struket efter nattens regn. Det blir den vanliga, lite mer stillsamma, promenaden i stallet. Nastan dags att packa ihop och aka vidare.

Jag kom fram! Trots att vägen hit var krånglig, jag hade lyckats missa delar av kartan när jag tog foton av den, vägarbeten som blockerade och skoskav! Gick vilse endast tre gånger och det tog enbart en timme längre än beräknat :up:

Livet är intressantare utan Taxi :D

Lagar mat, men det tar en jäkla tid eftersom maken ringer och avbryter hela tiden :cautious: Och när han inte ringer får jag ändå pausa pga sammandragningar. Nu står alltihop i ugnen i alla fall!

På väg in till stan igen efter en dag på Ekerö, med bland annat ett besök på Äppelfabriken. Snart är det dags för mat och drinkar!

Försöker förbereda mig mentalt på att ta bort gamla TV:n, trassla isär alla sladdar :nailbiting: och koppla in nya när den kommer. Får passa på att städa uppe på byråerna när jag ändå ska ta bort TV:n därifrån. Det är liiiite dammigt. :angel:

Vaknade fore 6 men lyckades halla mig kvar i sangen tills askan gick strax efter. Det ar ett elande att kora over tids zoner Jag vaknar tidigt och somnar tidigt.:p Nu sitter jag "bleary eyed" med en kopp kaffe och vaknar sakta.
Leken med hundar och bollar pa det stora grasfaltet ar struket efter nattens regn. Det blir den vanliga, lite mer stillsamma, promenaden i stallet. Nastan dags att packa ihop och aka vidare.
Älskar dina rapporter från din roadtrip!

Spännande att höra hur allt blir när du är framme.
Hur långt har du kvar att köra?

Hemma från Ullared och har packat upp. Sitter nu med färg i håret, är nog ett år sedan jag färgade sist. Såååå less på mitt grå hår och det orange/gula som var kvar av den röda färgen. Nu blir det rött och snyggt igen.

Har slagit in paketen till morgondagens fest, men jag har inte en susning om vad jag ska klä på mig... Tror inte jeans och tisha är så jättepassande på sån stor fest, samtidigt som att det kan vara helt rätt. Och så känner jag mig alltid som den rosa elefanten mutt i rummet om jag försöker ha klänning eller så :cautious: funderar på om jag ska ta med kameran och gömma mig bakom den...

Försöker komma på vad jag ska packa för fem dagar ute i skärgårdens jäkla utmark, utan tillgång till affär.
En box vin, ett paket pasta, en burk pesto och en bit parmesan. Räcker det? :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
792
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 009
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 326
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka