Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dör kvävningsdöden. I vanlig ordning när man kommer tillbaka från semestern är ventilationen avstängd här. Känner huvudvärken komma krypande.

Tittar på reklam-tv :banghead::banghead::banghead: :wtf:

"Använd en ångmopp! Slipp kemikalier! All skit fastnar i korallpadden! Du kommer att bli såhär om du använder produkten ->:laugh:"

Jaha - och hur ska du få korallpadden ren igen då??:meh:

Har kört ut cirka 20 kärror från en av boxarna så den är nästan tömd. Tog en kärra i en av hagarna också. Därefter handlat lite mat. Ska nu dammsuga, torka trappan samt golven på nedervåningen och sen duscha.

Ja, och så väntar jag på kyl/frys-reparatören.

Glad för att jag i alla fall hann rädda innehållet i frysen innan allt tinat. Fick kasta lite glass bara - resten är på sommarläger i mamma och pappas frysbox :D

Sista dagen i Stockholm och efter en fullspäckad vecka känns det rätt skönt att softa lite. Har inget planerat förrän till kvällen.

Jag har strandat i Arozona ... Bromsarna pa trucken funkar inte alltid som de ska, jag tror att det ar hydraliken som spokar och sedan lag generatorn av igen. I morse fick jag varma vatten till min press bryggare pa spisen. Slabbigt, men kaffet blir lika gott. :p Tur man inte behover AC har i bergen. Jag maste dock ha det ocksa fixat innan jag aker ner till varmen igen sa jag raknar med att bli kvar har i Arizona i nagon dag extra.

Det lät ju inte så kul förstås. Så ska det inte vara! Skickar en kram och vill gärna se en bild på glassakerna sen :)
Tack! :heart Att vara yngst och i systrarnas ögon mer eller mindre misslyckad med livet är inte alltid det lättaste.

Bilder kommer när jag orkar tömma kameran! Typ onsdag eller så :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
792
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 841
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 009
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 326
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka