Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och nu är det lagatJa, och så väntar jag på kyl/frys-reparatören.
Glad för att jag i alla fall hann rädda innehållet i frysen innan allt tinat. Fick kasta lite glass bara - resten är på sommarläger i mamma och pappas frysbox![]()
Man ska inte göra ren den, man ska köpa en ny för endast 199,99!!!Tittar på reklam-tv![]()
"Använd en ångmopp! Slipp kemikalier! All skit fastnar i korallpadden! Du kommer att bli såhär om du använder produkten ->"
Jaha - och hur ska du få korallpadden ren igen då??![]()
Första sammanbrottet på min familj: check!Ser inte alls fram emot glasblåsningen längre
![]()
Det blev ok, så länge jag håller tyst och finner mig i att bli åsidosatt så blir det inget tjafs. Ser iaf fram emot att få hem mina glassaker imorgon!TråkigtHoppas det känns bättre nu!
Det blev ok, så länge jag håller tyst och finner mig i att bli åsidosatt så blir det inget tjafs. Ser iaf fram emot att få hem mina glassaker imorgon!
Tack!Det lät ju inte så kul förstås. Så ska det inte vara! Skickar en kram och vill gärna se en bild på glassakerna sen![]()