Vad gör ni med friskvårdbidraget?

silverblom

Trådstartare
Vad gör ni med friskvårdbidraget?

Har 2000 som jag vill använda innan årsskiftet, någon som har något bra förslag?
gymkort är jag inte så intresserad av...
 
Vi får dels "skobidrag" på 1500 som jag använder till typ löparskor varje år. Och så 1500 friskvård + rabatt på årskort på gymkedjorna så jag köper alltid mitt årskort så, betalar 1500 själv istället för 4500 :)
 
Jag brukar gå på.massage. Men jag funderar på att redovisa några dressyrträningar i år eftersom det har blivit möjligt. Som nån sorts statement.
 
Använder mitt till årskort på Friskis.

Om jag inte skulle använda det till träning hade jag använt upp det på massage eller årskort på Kallbadhuset. Klippkort på massage kanske? Så använder du upp hela summan innan årets slut, men kan använda massagetimmarna även nästa år.
 
Jag har aldrig använt mitt, brunnit inne i flera år. Gymkort är meningslöst för mig, jag skulle ändå aldrig gå dit. Massage ingår inte hos oss :( hade planer på ridhuskort i år, men föreningen med ridhuset skriver ut det på hästen och för att jag ska få använda pengarna måste det vara knutet till mitt personnummer.
 
Jag har aldrig använt mitt, brunnit inne i flera år. Gymkort är meningslöst för mig, jag skulle ändå aldrig gå dit. Massage ingår inte hos oss :( hade planer på ridhuskort i år, men föreningen med ridhuset skriver ut det på hästen och för att jag ska få använda pengarna måste det vara knutet till mitt personnummer.
Måste ni ha personnummer på "mindre" summor? Tror vi har 4000 innan vi måste ha personnummer på kvittot
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sålde mitt hus i årsskiftet och fick då loss en del pengar. Jag har alltid gillat tanken med att vara helt skuldfri (dvs inte ens...
2
Svar
21
· Visningar
1 620
  • Låst
Fritid Det är så att jag kommer jobba in en större summa genom ett av mina intressen och eftersom jag är sjukpensionär kan jag inte ta emot...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 791
Senast: Cambrie
·
Trädgård & Växter Ska flytta till årsskiftet och får då en jättestor balkong, i det soligaste läget. Jag vill såklart ha växter på min balkong och det...
Svar
8
· Visningar
577
Senast: Mia_R
·
Fritid Är det någon som sitter på ett bra förslag? Ungdomen vill gärna läsa men tycker det är lite svårt. Hen har därför inte heller någon...
2
Svar
31
· Visningar
1 405
Senast: AbCdE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp