Vad gör vi CXXIV

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Rosett
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 76 625
Status
Stängd för vidare inlägg.
Surfar på Etsy och fick syn på en målning som fick mig att tänka på @tuaphua :D
il_794xN.1728368637_83gz.jpg

Den går att köpa här!

Jag ska strax dra på mig kläder och ge mig ut och åka skidor inan resten av Stockholm är där. En del av mig tycker att det är bra att alla har blivit frilufts- och sportnissar under pandemin - en annan del av mig tycker att det suger.
Haha, åh, samma här. Jag ska hyfsat snart ut på långpromenad av samma anledning. Alltså, det är ju bra för folk att de äntligen kan komma ut i naturen osv, men för sjutton, jag vill vara där ensam! :angel:

Fixar frukost. Det är -15,5 ute, och jag tänker att jag nog får svälja stoltheten och plocka fram mina fodrade Dr Martens snart (går fortfarande i de ofodrade som jag annars har höst/vår, de har räckt bra när det inte varit så himla kallt mer än nån enstaka dag..). Är glad att jag köpte ett par varma vantar nyligen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag fick en fråga från en kompis ifall hon kunde få mitt personnummer då hon hade gjort en säkerhetsprövning för ett jobb och de hade... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
6 781
Senast: Kaktus
·
Tjatter Jag tänker försöka komma ihåg att ta med mig hörlurar till min operation på tisdag då jag ska bedövas från knäet och ner när de opererar... 2
Svar
24
· Visningar
738
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 181
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka