Inte jag heller.Hemmasnickrat ord?Aldrig hört.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte jag heller.Hemmasnickrat ord?Aldrig hört.
Jag trodde först att det var eufori TS menade, men det har ju en helt annan betydelse.Inte jag heller.
Hemmasnickrat ord?Aldrig hört.
nÀr jag tÀnker efter Àr det nog bara transkvinnor som jag har hört anvÀnda det.Inte jag heller.
Det Àr bara vaniljkvarg och fÀrdig risgrynsgröt (jag körde osockrad eftersom vaniljkvarg Àr sÄ himla sött i sig), som man rör ihop. 500g gröt och 450g kvarg körde jag, smakade av med vaniljsocker och toppade med hallonsylt (jag föredrar den sockerfria som Àr lite syrlig, men det gör man ju som man vill!) eller bÀr.à h, det lÀt spÀnnande. Vill du dela receptet om du har det kvar?
@Enya, hur gÄr det att anvÀnda spisen nu? Jag har för mig att det var du som vid inflytt till ny lÀgenhet för ett tag sedan hade problem med spisen iom synfel.Usch! Jag ser det beteendet ofta. MÀnniskor Àr bÄde elaka och synnerligen rÀtt korkade faktiskt.
SjÀlv verkar jag vara typ osynlig dÀr jag stÄr först i kön och vÀntar pÄ bussen ibland, folk har en tendens att trÀnga sig förbi mig nÀr jag ska gÄ pÄ bussen. Ibland fÄr jag vrida ut min stora röv och vinkla min blindpinne lite för att markera att jag stÄr hÀr.. En gÄng drog jag tillbaka en pojke (i hans ögla pÄ hans ryggsÀck) pÄ sÀg 12 Är eller sÄ nÄgra steg bakom mig nÀr han trÀngde sig före mig. Inte ett ord frÄn varken mig eller honom. Det behövdes inte. En gÄng i Malmö smÀllde jag min blindpinne i tÄget nÀr jag stod och vÀntade pÄ att fÄ gÄ in, tröttnade pÄ att folk genade mellan tÄget och mig och hoppade över pinnen, det var astrÄngt men folk sÄg pÄ nÄgot vis en vÀg dÀr istÀllet för att slÀppa in mig som stod nÀst pÄ tur. Jag frÀste högt "Man kan för fan ha lite hyfs och vÀnta pÄ sin tur, tycker jag". Alla stannade upp och det blev knÀpptyst. Har aldrig sett en sÄ lugn pÄstigning!
Folk beter sig sjukt dÄligt!
Hur gör man baconpannkaka?Tror jag ger upp för idag, fÄtt mycket bra gjort och kan nu ta omtag i morgon med mera grejjer
Ska göra baconpannkaka till middag idagTÀnkte stÀda golven men Àr nog bÀttre att ta det efter att stora hunden varit pÄ promenad för det Àr hon som drar in allt
![]()
Tack för frÄgan! Bra minne, det var jag!@Enya, hur gÄr det att anvÀnda spisen nu? Jag har för mig att det var du som vid inflytt till ny lÀgenhet för ett tag sedan hade problem med spisen iom synfel.
Ăr det inte bara som en flĂ€skpannkaka fast med bacon istĂ€llet?Hur gör man baconpannkaka?