Dig kan man lita på!Tro mig, tranan vet i alla fall att hen gjort fel en gång, för jag var inte jätte gullig i det pm:et
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dig kan man lita på!Tro mig, tranan vet i alla fall att hen gjort fel en gång, för jag var inte jätte gullig i det pm:et
Sitter också och kollar just nu, och precis som förra säsongen har alla sådana välfyllda fantastiska kylskåp!
Tyvärr inte, men det kommer nog att funka ändå när jag tänker lite närmare på logistiken.Ingen granne du känner hyfsat som kan låna ut och maila?
Du måste kolla på Somebody feed Phil (Netflix) också! Perfekt avslappnatSträckkollar på Här är ditt kylskåp. Behagligt program att ha i bakgrunden.
Du kan inte påstå att Dr Alban hade ett välfyllt kylskåp?Sitter också och kollar just nu, och precis som förra säsongen har alla sådana välfyllda fantastiska kylskåp!
Sant! Han var ett undantagDu måste kolla på Somebody feed Phil (Netflix) också! Perfekt avslappnat
Du kan inte påstå att Dr Alban hade ett välfyllt kylskåp?![]()
Hos mig går det i vågor. Ibland kan mitt kylskåp vara rätt tomt, men ibland kan det innehålla allt möjligt gott.Mina kylskåp är också tvärfyllda men inte så välordnade. Jag skyller dock på att jag inte är ensam i hushållet!![]()
Du måste kolla på Somebody feed Phil (Netflix) också! Perfekt avslappnat![]()