Vad gör vi? Del CCXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Avslutade dagen med att passa in en tillbockad tröskellåda på en Volvo Duett som jag renoverar, hittills har det gått åt 2 kvadratmeter plåt till allt som var sönderrostat och det är inte färdigt än, jag har ingen tidsplan eftersom den är min egen så det är bara resultatet som räknas. Forma plåt är lite trixigt men kul.:)

Skaffade mig ett författarkonto på Instagram för att kunna följa andra författare. Lade till två författare jag på olika sätt har kontakt med. Loggade ut. Fick ett mail från Instagram att mitt konto är suspended på grund av otillåten aktivitet. Förstår inte riktigt vad jag har gjort, jag har inte ens gjort ett inlägg än. blir bara trött.

Skaffade mig ett författarkonto på Instagram för att kunna följa andra författare. Lade till två författare jag på olika sätt har kontakt med. Loggade ut. Fick ett mail från Instagram att mitt konto är suspended på grund av otillåten aktivitet. Förstår inte riktigt vad jag har gjort, jag har inte ens gjort ett inlägg än. blir bara trött.
Exakt samma sak hände mig. Skapade ett konto för att följa ett specifikt konto. Utkastad direkt, otillåten aktivitet. Jag hade inte rört en knapp. Har idag inget konto.

Så härligt med en underbart fin vinterdag! Solsken och så där gnistrande kallt 😍. Sambon släppte av mig I stallet medan han fixade ett par ärenden i stan och jag ville åtminstone få rida min underbart härliga häst en kort runda i skritt och lite galopp varav lite,lite i orörd lite djupare snö, underbart 😍.
Sen chicken fajita ikväll till middag med tzatziki där jag hade i massa vitlök 😋 och så soffhäng och film; Änglagård andra sommaren, mysig lördagskväll med tänd brasa med vinterkylan ute med älsklingen och katterna 🥰.

Eftersom jag ju inte riktigt visste hur lång tid det skulle ta för sambon med ärendena och jag satte fart och fixade åt både min häst och hennes hagkompis så blev det ju lite stressigt och jag hade klätt mig varmt och blev ju svettig I håret under mössan. Gissa om jag fick typ brainfreeze sedan i ridhjälmen när det förutom typ 7 minusgrader och det blåste upp från sjön på den lilla ridturen 🤣😅. Nåja när älsklingen hade hämtat upp mig och vi kom hem var det himla gott att värma upp oss med sista glöggen- med smak av kaffe och vanilj, god! - och mumsa på sista pepparkakorna och lussekatterna för den här julen 😋.

Exakt samma sak hände mig. Skapade ett konto för att följa ett specifikt konto. Utkastad direkt, otillåten aktivitet. Jag hade inte rört en knapp. Har idag inget konto.

Märkligt. Nu får jag gå in igen och logga in och det skickas en kod till min mailadress. Sen vill de dessutom ha mitt mobilnummer med. Känns tveksamt om jag ska gå vidare med det. Har ingen större lust att lämna ut mitt mobilnummer till meta.

• Gilla
Reactions: Sel
Märkligt. Nu får jag gå in igen och logga in och det skickas en kod till min mailadress. Sen vill de dessutom ha mitt mobilnummer med. Känns tveksamt om jag ska gå vidare med det. Har ingen större lust att lämna ut mitt mobilnummer till meta.
Jag fick också ett antal mail där jag kunde "vidta åtgärder" tror jag men det kändes helt ärligt inte intressant. Ska de vara sådana kan jag lika gärna skita i det, så viktigt var det inte. :p

Har du tillräckligt bra skor?
Jag har också betonggolv på jobbet och står och går hela tiden, jag har walkingskor för hårda underlag, just för att rädda fötter, ben, knän och höfter så mycket det går :up:
Jodå det har jag men när man går +15 000 steg känns det oavsett skor. Jag måste ha skyddsskor.

Har rastat vovve och fortsatt projektet att skotta fram bilen. Sidorna och skuffen är rensade så nu syns det åtminstone att där är en bil. Framdelen står näst på tur men nu känns det som att armarna ska trilla av så jag måste vila först, i värsta fall får jag fortsätta imorgon.

Sen är det bara taket kvar och det är alltid ett kapitel för sig pga kombon hög bil och kort människa. Är det bara pudersnö så går det okej att nå med gummiraka men nu är snön så hög och så tät att jag nog får ta ut en pall att stå på för att ha en sportslig. :cautious:

Verkligen, jag är frusen av mig dessutom.
Hur många våningar har huset och vilken våning bor du på? Det kan vara så enkelt som att de måste kolla undercentralen och fylla på expansionskärlet. Hoppas på en sån enkel lösning! Men med tanke på att ni haft samma snökaos som vi så har nog ingen haft tid att kolla. Vi hann inte göra några vanliga rutiner alls förra veckan.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Varmare terrarium

Hästrelaterat