Verkligen, jag är frusen av mig dessutom.14 grader i morse - men då har jag möjlighet att börja elda i braskaminen. Så 16 grader låter kass när man inte kan påverka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen, jag är frusen av mig dessutom.14 grader i morse - men då har jag möjlighet att börja elda i braskaminen. Så 16 grader låter kass när man inte kan påverka.
Har du tillräckligt bra skor?Sant jag blir bara trött i benen av betonggolvet.
Har dina skor stålhätta och spiktrampskydd? Tycker många arbetskor med stålhätta har dålig dämpningHar du tillräckligt bra skor?
Jag har också betonggolv på jobbet och står och går hela tiden, jag har walkingskor för hårda underlag, just för att rädda fötter, ben, knän och höfter så mycket det går![]()
Exakt samma sak hände mig. Skapade ett konto för att följa ett specifikt konto. Utkastad direkt, otillåten aktivitet. Jag hade inte rört en knapp. Har idag inget konto.Skaffade mig ett författarkonto på Instagram för att kunna följa andra författare. Lade till två författare jag på olika sätt har kontakt med. Loggade ut. Fick ett mail från Instagram att mitt konto är suspended på grund av otillåten aktivitet. Förstår inte riktigt vad jag har gjort, jag har inte ens gjort ett inlägg än. blir bara trött.
Nej, jag behöver inte det på mitt nuvarande jobb.Har dina skor stålhätta och spiktrampskydd? Tycker många arbetskor med stålhätta har dålig dämpning
Exakt samma sak hände mig. Skapade ett konto för att följa ett specifikt konto. Utkastad direkt, otillåten aktivitet. Jag hade inte rört en knapp. Har idag inget konto.
Fy, vad jobbigt! Jag är också fryslort och hade inte grejat så kallt. Inte ens med elfilt. Hoppas de kan fixa det fort åt dig!Verkligen, jag är frusen av mig dessutom.
Jag fick också ett antal mail där jag kunde "vidta åtgärder" tror jag men det kändes helt ärligt inte intressant. Ska de vara sådana kan jag lika gärna skita i det, så viktigt var det inte.Märkligt. Nu får jag gå in igen och logga in och det skickas en kod till min mailadress. Sen vill de dessutom ha mitt mobilnummer med. Känns tveksamt om jag ska gå vidare med det. Har ingen större lust att lämna ut mitt mobilnummer till meta.
Jodå det har jag men när man går +15 000 steg känns det oavsett skor. Jag måste ha skyddsskor.Har du tillräckligt bra skor?
Jag har också betonggolv på jobbet och står och går hela tiden, jag har walkingskor för hårda underlag, just för att rädda fötter, ben, knän och höfter så mycket det går![]()
Men varför då? Jag har ett rörligt jobb som förskollärare och rör mig mycket både inomhus och utomhus! Känns helt normalt för migHärligt ändå!
Jag tycker det känns så himla konstig tnär man hamnar över 20 000 steg Inomhus! Det är helt barockt. Röra på sig ska man ju egentligen göra ute.
Hur många våningar har huset och vilken våning bor du på? Det kan vara så enkelt som att de måste kolla undercentralen och fylla på expansionskärlet. Hoppas på en sån enkel lösning! Men med tanke på att ni haft samma snökaos som vi så har nog ingen haft tid att kolla. Vi hann inte göra några vanliga rutiner alls förra veckan.Verkligen, jag är frusen av mig dessutom.