athena_arabians
Trådstartare
Vi har haft bakslag på våren som alla andra (det enda som var bra med det var att allt pollen lugnade ner sig), dvs kisse tycker det är rätt skönt att vara inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ginbrickor? Låter väldigt intressant, vad är det?Sex ginbrickor.
Mina föräldrar brukade (och gör fortfarande ibland) servera hel laxsida med potatis och kall sås. Det är midsommarmat för mig. Men många äter ju färskpotatis och sill. Jag tycker att det är julmat och påskmat som brukar vara lika, inte påskmat och midsommarmat.Är det bara min midsommarmat som inte samma som påsk? Midsommar betyder ju grillat och färskpotatis
Är det bara min midsommarmat som inte samma som påsk? Midsommar betyder ju grillat och färskpotatis
Jag äter inte sillFärskpotatis, matjessill med gräslök och gräddfil är midsommarmat för mig. Alternativt grillat (fast det är mer sommarmat i allmänhet, imo). Så jag känner inte heller igen att midsommarmaten är densamma som vid jul/påsk. Sen brukade inte min påskmat vara exakt samma som vid jul heller, när jag firade påsk (unde uppväxten etc), men åtminstone mer likt/fler gemensamma nämnare.
Själv lagar jag aldrig någon speciell mat då jag inte firar ”högtider”. Är inte religiösÄr det bara min midsommarmat som inte samma som påsk? Midsommar betyder ju grillat och färskpotatis