athena_arabians
Trådstartare
Jag och kisse fryser... -25 är helt enkelt för kallt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, ALLDELES för kallt
Min syster har en mastiff och en old english bulldog, bulldogen både låter och ser ut som en griskulting faktiskt....Jag svängde förresten in på affären på vägen hem och när jag parkerade cykeln stod där en ung man och brottades med två hundari koppel. En Frallaoch någon bully eller ambull av något slag - jag ser hur han snurrar och kämpar men innan jag hinner erbjuda en hjälpande hand kommer den större hunden loss (haken i kopplet släppte på något vis) och hunden smiter in i butiken.
Husse svär högt och frågar om jag kan hålla fralla medan han ränner efter den andra hunden - givetvis kan jag det! (de är väldigt snälla och godmodiga båda två).
Han kommer inom kort ut med bullen i släptåg, högröd i ansiktet, ber om ursäkt, tackar för hjälpen och säger att det är sista gången han låter matte gå in och handla. Det var matte hunden var ute efter.
Jag försäkrade om att hans hund inte var den första som löpt amok inne på vår lokala Sainsbury's och jag kunde se hur lättad han var, stackarn.
Det är ju lite bullyhysteri här i UK och jag kan förstå ångesten hos båda parterna.
Hundarna var i alla fall jätterara.
Det var inte så länge sedan en engbull var lös därinne och den jäveln ville iNTE bli fångad! Det var som att försöka få tag på en griskulting!![]()
Lika jävla hala att fånga när de försöker komma undan också!Min syster har en mastiff och en old english bulldog, bulldogen både låter och ser ut som en griskulting faktiskt....![]()
Jag kan se det framför migLika jävla hala att fånga när de försöker komma undan också!De blir liksom helt styva och glider ur näven. Det var ganska roligt att se diverse kunder försöka fånga den, jag ska inte ljuga.
Den sladdade runt hyllorna och smet så småningom in i butiksbageriet!
Det var lite som en fånig filmscen, helt ärligt. Men vi har också haft någon spaniel, collies och en vilsen pudel... och det är bara när jag har varit där liksom. Vem vet vad man har missat?Jag kan se det framför migOch jag vet ju hur hennes är, vilka envisa hundar! Och som han låter
![]()