athena_arabians
Trådstartare
Jag städar och tvättar. Kisse jobbar hårt med att äga husses soffa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Host harkel..
Husses soffa![]()
Vi ligger på 1252 kWh just nu. Luftvärmepumpen går hela tiden och vi eldar 1-2 ggr/dag. Det kommer att bli en DYR elräkning med tanke på vad elpriset har legat på denna månad!Sista januari och elförbrukningen har första gången tagit sig precis över 1000 kwh för en månad....Meeen så är ju inte huset nyisolerat och det är ju öppet här och så ett element till på i v-rummet (som förvisso båda är bakom soffan...) den här vintern för jämnare temperatur mellan eldningarna. Oooooch så har det ju blåst jäkel på sistone; inte minst idag.
Jag blir förvånad om min ligger under 10 000Vi ligger på 1252 kWh just nu. Luftvärmepumpen går hela tiden och vi eldar 1-2 ggr/dag. Det kommer att bli en DYR elräkning med tanke på vad elpriset har legat på denna månad!
Hur stora hål är det i det där huset?Jag blir förvånad om min ligger under 10 000
Förfärligt! Hut mycket har du förbrukat hittills??Jag blir förvånad om min ligger under 10 000
Vi ligger på 1252 kWh just nu. Luftvärmepumpen går hela tiden och vi eldar 1-2 ggr/dag. Det kommer att bli en DYR elräkning med tanke på vad elpriset har legat på denna månad!
Hade en elräkning jag betalade nu på över 600 kr för en månad, decembers elräkning? Hushållsel bara, så tänker att elen måste ha gått upp...Kan vi ju vara utan!
Ja, det höjdes ju också nu!Mmm och dessa jävla fasta utgifter är ju värst
Ja, det höjdes ju också nu!