Vad gör vi? Del CCXXVII

athena_arabians

Trådstartare
Det har varit en lång arbetsdag men nu är den slut, dags för middag! Kisse låg i soffan och var enormt söt... och såg sedan ut så här när jag väl fått fram kameran:

20260216_201114~2.webp

Irriterande, ena maskinens trumma fungerade inte så jag fick en kvart kvar och gjorde det manuellt

Sitter och nojar lite över imorgon. Ska på GHS med en kompis på kvällen. Kommer såklart vara en massa folk både där och på mässan och jag är inte så bra på att hantera det just nu.
Vill mest bara ställa in det trots att jag köpt biljett, men har lovat kompisen att gå så det är inte ett alternativ. Och det är bra att utstätta mig för folk också, även om det är jobbigt.
Så jag ska gå, men jag kan inte låta blibatt noja.

trumma? manuellt?

Jag har försökt allt, stängt av och på, valt annat program för att se om man kan börja om. Valt centrifugering, vridit på luckan manuellt. Det enda som händer är att när jag försöker välja program så kommer N27 fel upp. Kollat på nätet och om man stänger av maskinen i en timme kan man tydligen öppna. Luckan ska ju kunna öppnas manuellt.

Dessutom är det mina mattor och jag ska åka bort tills på tisdag kväll. Får ringa de som ansvarar för fastighetsskötseln klockan sju imorgon och be till gudarna att de kan komma direkt.

Neeej! 😱
Jag vill ha de här underbara dagarna som kommer nu, med kalla nätter och mildare dagar med solsken från en klarblå himmel där man sitter ute med en kopp kaffe och solglasögon. 😎😍
Asjobbigt att täcka hästen som står i kallstall på logen och inte har någon täckesservice...

Jag har försökt allt, stängt av och på, valt annat program för att se om man kan börja om. Valt centrifugering, vridit på luckan manuellt. Det enda som händer är att när jag försöker välja program så kommer N27 fel upp. Kollat på nätet och om man stänger av maskinen i en timme kan man tydligen öppna. Luckan ska ju kunna öppnas manuellt.

Dessutom är det mina mattor och jag ska åka bort tills på tisdag kväll. Får ringa de som ansvarar för fastighetsskötseln klockan sju imorgon och be till gudarna att de kan komma direkt.
Oki.
Det framgick inte att det var tvättmaskin du slogs med. Så jag fattade absolut ingenting :D

Är trött efter tre arbetsdagar i rad, jag brukar annars jobba måndag, onsdag, torsdag, men i tisdags hade vi (ca 50 personer) gemensam aktivitet på förmiddagen och lunch.
I dag skulle jag och några till ha åkt heldag till en grannkommun, men det blev flyttat till nästa månad så i dag fick jag sitta ensam på mitt rum och jobba, och så tog jag ut en timme arbetstidsförkortning och gick hem till tvättstugan och tvättade två jackor.
I morgon ska jag ligga i sängen tills jag känner för att stiga upp.

Tittar på en dokumentär från Tokyo, om att 38% av befolkningen där känner sig ensamma. :(

Men det är helt sjukt att det kan bo 37 miljoner människor i samma stad :eek: jag som tycker våra svenska "storstäder" är stora :D

Liknande trådar

• Vad gör vi? Del CCXIX
  • Vad gör vi? Del CCXV
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Rörigt eller orörigt skrivbord?

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• FÅRtråden