athena_arabians
Trådstartare
Det har varit en lång arbetsdag men nu är den slut, dags för middag! Kisse låg i soffan och var enormt söt... och såg sedan ut så här när jag väl fått fram kameran:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskar när personen med blindkäpp skriver så.Mäta och mäta... ögonmått är också mätt![]()
trumma? manuellt?Irriterande, ena maskinens trumma fungerade inte så jag fick en kvart kvar och gjorde det manuellt
trumma? manuellt?
Asjobbigt att täcka hästen som står i kallstall på logen och inte har någon täckesservice...Neeej!
Jag vill ha de här underbara dagarna som kommer nu, med kalla nätter och mildare dagar med solsken från en klarblå himmel där man sitter ute med en kopp kaffe och solglasögon.![]()
Hahaha, ja, mina ögon duger inte att mäta med egentligen men jag är som många andra- för lat för att ta till andra metoder för att få det rättJag älskar när personen med blindkäpp skriver så.![]()
![]()
Oki.Jag har försökt allt, stängt av och på, valt annat program för att se om man kan börja om. Valt centrifugering, vridit på luckan manuellt. Det enda som händer är att när jag försöker välja program så kommer N27 fel upp. Kollat på nätet och om man stänger av maskinen i en timme kan man tydligen öppna. Luckan ska ju kunna öppnas manuellt.
Dessutom är det mina mattor och jag ska åka bort tills på tisdag kväll. Får ringa de som ansvarar för fastighetsskötseln klockan sju imorgon och be till gudarna att de kan komma direkt.