Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig lite tvärdeppad. Inga svar från nya jobb.. inte för att det finns så många nya jobb att söka om en inte är utbildad inom vården eller kör lastbil, så här sitter man och väntar på gratis pengar från snälla staten och det känns uruselt.

Men nåja. Gnäll och ack och ve. Hundarna är nöjda och trötta i alla fall. :)

Jag lyckades snava over "pooper scoopern" och brot av infastningen till skaftet sa nu har jag bestallt en ny via Amazon och sa har jag rensat ogras en stund. Nu ar det dags for kaffe och nagot till lunch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Idag drog hunden iväg igen. Jag hade besök av personer som han är väldigt förtjust i men det hjälpte inte. Enfaldigt nog trodde jag han... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 178
Senast: linnsan
·
Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
423
Senast: Hellhound
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 095
Senast: Amha
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 499
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka