Sovit och snorat. Ligger nerbäddad och dricker te.
Får börja ta och göra iordning mig nu och gå ut
Får börja ta och göra iordning mig nu och gå ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Läst nästan 400 sidor om hur man kan analysera barnlitteratur och skrivit 9 sidor anteckningar på mindre än 6h. Det känns ändå som ett bra resultat!
Nu ska jag börja läsa en bok om att ifrågasätta självklarheter i svenska språket, skriven av fd ordförande/chef för Språkrådet..
Nog för att jag är språkpolis men nu behövs nog te. Helst med tepåse i.
Jag har fått TVÅJag har inte fått någon trofé idag. Buke-mobbning
![]()
Bra där!!Har precis agerat biblotekarie. Min arbesplats skulle behöva minst tre heltidsanställda som endast gjorde arbetsuppgifter som ramlat mellan stolarna/ingen vill göra/där personen som bör göra det är borta.
Jag och chefen ska ha möte nästa vecka, då måste jag våga säga hur det faktiskt är för mig. Ska skriva lista.
Det där med tidsåtgång hade jag inte tänkt på. Tack för tips!Bra där!!
Skriv dels vad du gör och dessutom en ungefärlig normal tisdåtgång
Jag gjorde det en gång på ett arbete jag hade som gjorde att jag gick in i väggen, det utmynnade i två!!! nya tjänsterTack vare det så kunde jag gå tillbaka till arbetet relativt snabbt och "smärtfritt" efter sjukskrivningen.
Låt det inte gå så långt för dig!!![]()
100% euro dollar rimligt. Gillar denLetar bikini. Min kollega tycker denna är för tantig. Sen när är detta ett problem..?!Tänkt en stor hatt, rosa solbrillor och en drink i varje hand? Rimligt ändå
Visa bifogad fil 45775
Det fullkomligt skriker solbrillor och hatt!Letar bikini. Min kollega tycker denna är för tantig. Sen när är detta ett problem..?!Tänkt en stor hatt, rosa solbrillor och en drink i varje hand? Rimligt ändå
Visa bifogad fil 45775