Vad gör vi? Del XCV

Hade precis lyckats slumra till när labben väckte mig och behövde ut pga risig mage.
Nu tycks jag inte kunna somna om.
 
@Seabaz
FB_IMG_1544855288766.jpg
 
Helg, så så klart vaknade jag pigg ;)

Hästar ska ha mat och komma ut, så ska jag planera dagen lite. Tvätt kommer oundvikligen bli en del av den..
 
Fullspäckad helg framför mig. Nu städa lite, sen iväg ich hugga julgran 👏👏😍 Efter det byta om och klä på ingar för en kväll med jul i parken på skånes djurpark.

Imorgon är det kalas så det måste städas igen (har ju en 1,5 åring så inget stannar städat någon längre minut 😑) sen baka och laga en massa mat. Menyn ser ut som följande:
*Pannbiff med potatisgratäng och whiskysås med trattisar. Serveras med bakad balsamicokål toppat med hasselnötter och ädelost.
* Citronkladdkaka med creme fraiche frosting toppat med granatäppelkärnor
* Saffransmuffins med färska hallon inuti och hallonfrosting dekorerat med frystorkade hallon
* Hemmagjord tranbärsglögg

Men först Sitta i soffan lite till 😁
 
Ska ta tag i dagen och få fram kläder till sonen som han kan ha på bröllopet sedan. Få tag i mamma så hon vet vilken tid vi lämnar hunden och få alla barn i ordning. Sedan iväg till min bästa väns bröllop :)
 
Vaknade förkyld och trött som ettas idag. Galet grinig också.
Sambon också förkyld. Hoppas nästan gästerna inte vågar komma då.
Vi är två slitna vrak just nu.
 
Ska slå in julklappar idag. Alla paket har kommit med posten så nu har jag inga ursäkter mer. Lyssnar på Stina Wolters bok samtidigt.

Orolig för mamma. Hon fick ett brev från sjukhuset igår med ett tråkigt besked så nu är hon väldigt orolig. Vi flyger till Sverige om en vecka så då kan jag kanske stötta henne.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Svar
541
· Visningar
28 549
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 601
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 481
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp