Vad gör vi? Del XCV

Hans fru tror att jag är "städerskan". :angel: Eller är nog ganska oklart om hon verkligen tror det men det är den officiella versionen :rofl:
Det har alltså upprepats :o

Jag hade inte brytt mig i vad de har för överenskommelse sinsemellan, det är som sagt deras ensak. Sedan anser ju jag att världen behöver mer kärlek (även på en rent fysisk nivå, känslor behöver inte nödvändigtvis vara inblandade :angel:). Dvs mår båda personerna bra av att ligga med varandra är det bra. Make love not war typ :p

Edit: Kan ju tillägga att jag är monogam... för den delen är en dealbreaker för min partner. Inte för mig men jag vill ju vara med honom, så då är det det vi kör på.
 
Jag hade inte brytt mig i vad de har för överenskommelse sinsemellan, det är som sagt deras ensak. Sedan anser ju jag att världen behöver mer kärlek (även på en rent fysisk nivå, känslor behöver inte nödvändigtvis vara inblandade :angel:). Dvs mår båda personerna bra av att ligga med varandra är det bra. Make love not war typ :p

Edit: Kan ju tillägga att jag är monogam... för den delen är en dealbreaker för min partner. Inte för mig men jag vill ju vara med honom, så då är det det vi kör på.
Det är viktigt för min partner med, hens förhållande innan mig tog slut pga otrohet.
 
ÄNTLIGEN shoppat julklapp till mamma och pappa :) ! Det är alltid de svåraste (och kanske de viktigaste?) julklapparna...... Nu gäller det bara att hålla tummarna för att leverans inom 3-6 vardagar klarar sig i tid till jul :nailbiting: !!
 
Idag var vi två som var glada att den andre var sjuk. Ingen behövde känna dåligt samvete mot gäster eller den andre för att vi fick ställa in besök.
Vi har hasat oss iväg och handlat lite julklappar etc. En man med mancold och en rödhårig kvinna med förkylning, pms och för lite sömn i kroppen.

När jag gör mat och sambon plockar ur diskmaskinen säger han: "Det är ändå bra det här när vi flyttade ihop. Det här med dubbla husgeråd och grejer. Vi har så många osthyvlar."

Jag: "Eh, va?"

"Ja, men det är ju så bra! Det är ju det värsta som finns när alla är smutsiga och man måste diska dem där på morgonen för att man har för få."

1. Han äter typ aldrig bröd och ost.
2. Hur mycket kostar en osthyvel liksom? Är de svåra att komma över?
3 Hur lång tid tar det att diska en osthyvel?
4. Anledningen och nyckeln till fungerande relationer har nu bestämts vara nog med osthyvlar.
 
Just nu saknar jag tiden när man tittade in här och hade 20 sidor att läsa om vad ni pysslade med. Sån lagom lektyrnivå :D

Det saknar jag ofta. Jag har for kort talamod att ga igenom flera tradar ... och det blir ofta aldeles for allvarligt och dramatiskt. Den har ar lagom lattsam och man ser en hel massa interessant aven om man inte har tillrackligt intresse att leta igenom en hel trad.

Är man en dålig människa om man ligger med en äldre gift man? :cautious: Tänker att det är ju hans ”problem”?
Mötte visst motstånd här :cautious:

Inte alls en dalig manniska ... sa lange man inte kanner frun i fraga. ;)
 
Är av någon anledning vaken onödigt tidigt, vaknade vid halv fyra och är nu klarvaken :meh: Klockan är kvart över fyra nu, ungefär fyra timmar kvar tills vi behöver gå upp idag. Yay...
 
Idag var vi två som var glada att den andre var sjuk. Ingen behövde känna dåligt samvete mot gäster eller den andre för att vi fick ställa in besök.
Vi har hasat oss iväg och handlat lite julklappar etc. En man med mancold och en rödhårig kvinna med förkylning, pms och för lite sömn i kroppen.

När jag gör mat och sambon plockar ur diskmaskinen säger han: "Det är ändå bra det här när vi flyttade ihop. Det här med dubbla husgeråd och grejer. Vi har så många osthyvlar."

Jag: "Eh, va?"

"Ja, men det är ju så bra! Det är ju det värsta som finns när alla är smutsiga och man måste diska dem där på morgonen för att man har för få."

1. Han äter typ aldrig bröd och ost.
2. Hur mycket kostar en osthyvel liksom? Är de svåra att komma över?
3 Hur lång tid tar det att diska en osthyvel?
4. Anledningen och nyckeln till fungerande relationer har nu bestämts vara nog med osthyvlar.

Hm, jag har minst fyra osthyvlar (don't ask...). Visserligen äter vi båda ost men det borde göra att det ser rätt bra ut för oss? Han har minst fyra också :up:
 
Är man en dålig människa om man ligger med en äldre gift man? :cautious: Tänker att det är ju hans ”problem”?
Mötte visst motstånd här :cautious:
Åh. Du får ligga.
Bra för dig.

Eller som en vän sa - när hon klagade över att hon låg med alldels för få män - det är bra för kroppsvätskorna att ligga.

Dåliga flickor är inte det sämsta (gammalt ordspråk)
 

Liknande trådar

Svar
489
· Visningar
26 287
Senast: Tuvstarr
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 519
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 408
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp