Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas du fick möjlighet att vila/söva lite under dagen.Jahopp då blir det pyssel med sjukt barn idag till sambon kommer hem ikväll. Har bara varit uppe sedan nio igår morse men vi tuffar på. Blir nog mycket tv idag. Och så håller jag tummarna för att lillen vill sova lite i eftermiddag annars blir det tufft. Fick iaf vabba nästa natt på jobbet. Orkar inte vara vaken i två dygn och dessutom behöva ta viktiga beslut på upploppet..
Det blev soffläge och så mycket tv att tvååringen fyllt sin skärmtidskvot för nästa år . Men det gick! (Skönt att veta att det inte är helt omöjligt även om jag helst inte är uppe mer än ett dygn åt gången...)Hoppas du fick möjlighet att vila/söva lite under dagen.
Vi har fyllt vår kvot sen länge då vi kört mykoplasma här hemma hela familjen.Det blev soffläge och så mycket tv att tvååringen fyllt sin skärmtidskvot för nästa år . Men det gick! (Skönt att veta att det inte är helt omöjligt även om jag helst inte är uppe mer än ett dygn åt gången...)
Hahaha, så tacksam uppgift att föda barn- Mamma när jag föddes då var jag på sjukhuset med pappa och låg och sov på hans bröst!
- Jag vet, jag var också där.
- Nej bara jag och pappa!
Alright. Vad skönt för mig då
Cynikern i mig tänker att det kanske är en konsekvens av att ha sett bilder på sig själv ihop med pappan från bb?- Mamma när jag föddes då var jag på sjukhuset med pappa och låg och sov på hans bröst!
- Jag vet, jag var också där.
- Nej bara jag och pappa!
Alright. Vad skönt för mig då
Det där är tydligen en vanlig grej. Kvinnan tar alla familjebilderna. Därmed skapas en samling bilder som visar närhet mellan barnen och deras pappa. En pappa som inte själv är engagerad nog att ta bilder på sin familj.Cynikern i mig tänker att det kanske är en konsekvens av att ha sett bilder på sig själv ihop med pappan från bb?
Mina barn undrar ofta var jag var nånstans när vi tittar på bilder från när de var pyttesmå. Ja, jag var ju bakom kameran då..
Med reservation för att jag inte vet något om hur det ser ut hos er såklart
När barnen lärde sig gå vet jag inte hur många gånger jag hörde "Nu är det slut på lugnet". Jag tyckte det var riktigt skönt när barnen började gå, mycket lättare att "släppa lös" barnen så dom fick göra av med lite energi. Drt finns betydligt fler ställen som är lämpliga för att gå jämfört med att krypa.Herregud åkt själv med barnen hem till västkusten. Det tog aslång tid och lagom när det var 1,5 h kvar tröttnade bebisen totalt. Vad svårt det är just nu, bebis vill ju vara med, kryper men kan inte gå och finns typ noll lämpliga ställen att kunna släppa honom på. Åt på Ikea men där satt han ju också, i vagn in och sen i stol liksom.. känner mig så här
Eller en mamma som känner sig väldigt obekväm med att vara med på bild.En pappa som inte själv är engagerad nog att ta bilder på sin familj.
Jag minns den perioden och känner igen känslan när ungen så tydligt har ett uppdämt behov men inte riktigt kan få plats att släppa loss det... Min lilla E började ju gå först två månader innan sin tvåårsdag, sista våren där var jobbigHerregud åkt själv med barnen hem till västkusten. Det tog aslång tid och lagom när det var 1,5 h kvar tröttnade bebisen totalt. Vad svårt det är just nu, bebis vill ju vara med, kryper men kan inte gå och finns typ noll lämpliga ställen att kunna släppa honom på. Åt på Ikea men där satt han ju också, i vagn in och sen i stol liksom.. känner mig så här
Mitt ex tog förvisso bilder av mig och barnen då och då, oftast på uppmaning, men han är ingen mästerforograf utan mer "knäpper en bild utan att titta på motivet". Jag är inte heller någon mästare men har tagit SÅ många bilder på honom och barnen som skulle gå att göra förstoringar av om man vill.Det där är tydligen en vanlig grej. Kvinnan tar alla familjebilderna. Därmed skapas en samling bilder som visar närhet mellan barnen och deras pappa. En pappa som inte själv är engagerad nog att ta bilder på sin familj.
Ja men exakt!När barnen lärde sig gå vet jag inte hur många gånger jag hörde "Nu är det slut på lugnet". Jag tyckte det var riktigt skönt när barnen började gå, mycket lättare att "släppa lös" barnen så dom fick göra av med lite energi. Drt finns betydligt fler ställen som är lämpliga för att gå jämfört med att krypa.