Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Första gången jag startar en sådan tråd!:o
Lagat middag och ätit den, blev stekt korv och ägg.
Ska ge mina firrar lite gott idag, kör med Räkmixen och mygglarver.
Sedan plocka ihop min frukostpåse och kläder till morgon, för det är jobbardag igen...
Här är det också jobbardag imorgon. För första gången på ett par veckor. Tio arbetsdagar (förmodligen i hyfsat ensamhet - jag tar med mig en radio :) !) sedan två veckors semester igen. DET ser jag fram emot :) !!
 
Jag har två veckor kvar att jobba innan semstern. Undra när jag ska starta nedräkningen ? Om en vecka kanske vi får se men det börjar kännas att det inte är så långt kvar
 
Jag har två veckor kvar att jobba innan semstern. Undra när jag ska starta nedräkningen ? Om en vecka kanske vi får se men det börjar kännas att det inte är så långt kvar
Jag har räknat ner sen det var 6 veckor kvar typ. 2,5 vecka kvar nu. Sen när det är en vecka kvar räknar jag ner dagar istället.
 
Insett att jag inte är 20 längre...
Torsdag Skara-helsingborg t.o.r för att kika på hästar. Jobb fredag sen Törebodafestivalen (Grymt bra Men hemma runt 4 på morgonen)
Nu är jag snart i Malmö på väg till Berlin semester med familjen.

Känner mig rätt sleten i kroppen men så kul att få komma iväg.
 
Två st med ADHD som flyttar. Kaaaaooos!
Fördelen är väl att den ena har sinnessjukt mkt energi. Så han packar fortf upp prylar. Det blir nog snart klart i hans tempo. Skönt!
 
Sitter på jobbet. Det är verkligen lika dött här som jag trodde..... Har vattnat blommor, sorterat post, och nu tänkte jag ta tag i lite fakturor, sortera paket, osv....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 690
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 376
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 072

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp