Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bedrövad efter att ha mött en person som haft närkontakt med rasister och nazister.
"Jag finns på film på deras hemsida - men gå in och titta via en kommundator eller företagsdator, inte hemifrån. För säkerhets skull".

Fy fan vad vidrigt!

Så ännu mer övertygad om att alla goda krafter behövs och att det är rätt att inte vara tyst.
Tystnaden och frånvaron av protester är farlig.
 
Själv är jag bedrövad över min kamrat som fick sin bil uppeldad igår.
Han hade bara trafikförsäkring, bilen var gammal men han hade inte råd med nåt nyare eftersom han är pensionär.
Därför får han inte en enda jävla krona från försäkringsbolaget.
Rättvist? Förbannade jävla råttor som håller på sådär.
Så nu har han ingen bil. :( Han går dessutom med rollator så att ta sig till affären blir svårt för honom.
:rage:
 
Jag borde sova. Har försökt nån h nu. Men är så jäkla hungrig. Får nog ge upp och käka ngt. Imorgon drar vi på en road-trip med jobbet. Så jag måste upp alldeles för tidigt. Men det blir skoj!
 
Man trodde väl knappt att man skulle säga det.... Men det får GÄRNA hålla uppe med att regna idag. Min tvätt som har hängt ute sedan helgen kunde gärna få torka - jag har snart inga rena (och torra ;) ) trosor att ha på mig!!
 
Själv är jag bedrövad över min kamrat som fick sin bil uppeldad igår.
Han hade bara trafikförsäkring, bilen var gammal men han hade inte råd med nåt nyare eftersom han är pensionär.
Därför får han inte en enda jävla krona från försäkringsbolaget.
Rättvist? Förbannade jävla råttor som håller på sådär.
Så nu har han ingen bil. :( Han går dessutom med rollator så att ta sig till affären blir svårt för honom.
:rage:

:rage: :( Helt sjukt och så jädra onödigt.
 
Just nu har jag en koala som röjer runt i trädgården. Hör hur det rasslar i löven! :love:

Sorry dålig bild men vill inte störa den mer. Det är parningstiser för dom nu (vår här) och dom rör sig mycket på nätterna just nu istället för att sitta och hänga i träden!

Screenshot_20180815-193827_Video Player.jpg
 
Tangenten med < och > har bytt flyttat till annan plats än jag är van vid på nya tangentbordet. Så svårt det blev att skriva.
 
Strömmen gick och jag jobbar hemifrån... fick koppla datorn på telefonens 4G och jobba från laptopen istället. Enligt Ellevio kan det dröja med åtgärd så maken lär väl få köpa hem pizza eller något då vi inte kan laga mat.
 
Försöker komma igång efter ett par dagar med feber. Är för frisk för att motivera fler dagar hemma men pigg är jag definitivt inte heller. Blir andfådd av att gå uppför trappan från lunchrummet och bihålorna protesterar :wtf: Gnäll!!! :arghh::arghh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 691
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 377
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 078

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp