Vad gör vi nu då? XCIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

Angua

Trådstartare
Jag skapar en ny tråd.
Migränen börjar vara borta men är sjukskriven idag med. Men ser fram emot jobbet i morgon.
Börjat leta städfirma med, måste lätta på den privata arbetsbördan lite
 
Jag vill sy men kan inte sitta vid symaskinen nån längre stund utan att få ont. Hatar ryggskott!
Jag har tråkigt. Vad kan man hitta på när man typ bara kan ligga ner? Tar små promenader lite då och då, typ 10 min i taget.
 
Mitt högra öga har en helt galen allergisk reaktion, svullet och svullnar mer och mer och snart ser jag inget :eek: Kom bara pang bom!
 
Har har vi sa dalig luft pa grund av alla brander nu att bade jag och hundarna hostar ... mina ogon svider och jag antar att deras gjor det ocksa. :mad:
Den har bilden kom i mitt Facebook flode i dag ... Just nu kanns den allt for relevant. :cautious:
America.jpg
 
Har har vi sa dalig luft pa grund av alla brander nu att bade jag och hundarna hostar ... mina ogon svider och jag antar att deras gjor det ocksa. :mad:
Den har bilden kom i mitt Facebook flode i dag ... Just nu kanns den allt for relevant. :cautious:
Visa bifogad fil 18332
Very true. Inte många orkaner i år än har jag hört men såklart det räcker med 1. Var ju där när Andrew slog till så den upplevelsen vill jag inte upprepa. :meh:
 
Är slutkörd
3 dagar kvar innan jag ska jobba igen efter två veckors semester
Nästa år blir det en längre period
 
Myser med katten som pep(kan inte mjaua utan låter iiiiii) ut mig innan . Särbon jagar och har redan fått en bock
 
Gråter och lyssnar på Aretha Franklin, the queen of soul som dog idag. Herregud vilken röst, vilken människa.
 
Jag har varit inne i Stockholm hela dagen. Jag gillar verkligen inte att vara där. Det går att stå ut men det känns bra att komma därifrån.
 
Efter en jäkligt kul och spännande dag har jag just kommit hem igen. Längtar efter dusch och MIN säng!❤️
Måste försöka varva ner. Buke är bra för det!
 
Väntar på mat. Är så trött, hoppas slippa stressdrömmar i natt iaf.
Har satt chiapudding till i morgon, inte provat innan. Men med kokosmjölk och mango till så måste det ju bli bra?
Ska göra lite äppelmust med ingefära i till maten med tänkte jag.
 
Sitter och lyssnar på Aretha Franklin som ledde till Billie Holiday vilket ledde till Nina Simone och Strange Fruit vilket ledde till Thåström Keops pyramid (tack @Lillgrådis ! :love:) Vilket leder till en stor misströstan om människans framtid.

Läser sedan om Trump och klimatforskares varningar (och inte för att bli politisk här) men vissa svenskars envisa förnekelse av klimatförändringarna som sker runt oss. Tittar på Buke och ser att tråden om bilbränderna i Göteborg är så mycket längre än klimattråden, fast i ett större perspektiv betyder de noll och inget medan klimatet borde vara den fråga vi alla borde fokusera på.

Bryt gärna ut tråden om livsleda och uppgivenhet över människans framtid. Inte för att några kommer att skriva i den.
 
Jobbat. När jag kom hem så somnade jag på soffan ett tag, sov väl där 1½ timme ca.
Ätit middag, slösurfat
Ska natta fiskarna och det vanliga kvällspysslet - kvällsfika och dumburken.
Fick nyss tån omlagd igen - får nog hoppa över simningen i morgon...:(
 
Very true. Inte många orkaner i år än har jag hört men såklart det räcker med 1. Var ju där när Andrew slog till så den upplevelsen vill jag inte upprepa. :meh:

Orkan sesongen ar inte over forran November och Atlanten brukar inte bli varm nog for nagra egentliga orkaner att bildas forran i Augusti. Det har varit ett par stycken i July tror jag, och ett par tropiska stormar hittills i ar. Jag hoppas vi slipper nagon storre orkan i ar ... de har inte reparerat alla skador fran forra aret annu ... och Puerto Rico ska vi bara inte prata om.:(:mad:
 
Sitter och lyssnar på zikadorna eller hur nu det stavas. Det mulade på ordentligt ikväll trodde det skulle bli regn/ åska. Men nu är det stjärnklart så det blev nog inget med det
 
Orkan sesongen ar inte over forran November och Atlanten brukar inte bli varm nog for nagra egentliga orkaner att bildas forran i Augusti. Det har varit ett par stycken i July tror jag, och ett par tropiska stormar hittills i ar. Jag hoppas vi slipper nagon storre orkan i ar ... de har inte reparerat alla skador fran forra aret annu ... och Puerto Rico ska vi bara inte prata om.:(:mad:

Är inte du i Oregon? Eller har jag förvirrat till det helt :o Men hoppas bara att du inte är nära någon skogsbrand. Man läser mest om California men har förstått att de rasar lite runtom i olika stater.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 194
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 420
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 356
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
608

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp