Lek & tjatter Vad gör vi nu då? XCIV

Jag ägnar just nu massor av tid att tjata på hantverkare eller vad man kallar sådana som ägnar sig åt markarbete och liknande arbete. Går runt med konstant huvudvärk just nu.

Men strax ska jag åka iväg och skifta hjul på bilen. Känns visserligen lite onödigt nu när det är normal sommartemperatur ute, men vips är det väl is på vägarna så lika bra att få det gjort.

Jag har fått hål i en tand :arghh: tandläkartid om tre veckor... hade hoppats få den lagad innan det blir gräsligt :crazy:
Annars sitter jag på bishops i Eskilstuna och njuter av en vegetarisk svampcarbonara och mitt eget sällskap :up:

Jag är så. vansinnigt. trött :wtf:
Har farit runt som en tok idag och är inte klar än. Ska snart hämta sonen på fritidsgården, sedan får vi äntligen stanna hemma. Vi bor nära men tack vare en viss man som skrämmer slag på hela byn, så törs ingen låta barnen gå ute själva längre.

Börjar bli ruggigt nervös....

Imorgon bitti har jag en hoppträning inbokad.:nailbiting:

Sist jag hoppade var i Januari och fick sprickor på revbenen.
Sen har jag inte kommit till skott pga diverse skador på mig själv och nya hästen. Har typ hoppat 50cm med henne för att jag inte hittar knapparna.....

Hjälp!

Här iallafall gjort ren all utrustning så vi är hela och rena när det går åt skogen

Hästar nu

• Höstterminens tävlingar.
  • Födda 2015 del 2
  • Tillskott lugnande/fokus

Övrigt nu

• Höstföräldrar 2017 del 2
  • Hönstråden
  • Eftervalssnack

Dagbok

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos