Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tröstar febrig dotter - 39,6 grader och ledsen. :(
Blir nog en lång natt.
Jag är själv inte så pigg heller - gick hem tidigare från jobbet med huvudvärk (migrän-varning) och förkylningstyngd. Garanterat en dag hemma imorn.

Skulle ridit lektion ikväll. :turd:
 
Satte mig och jobbade lite till iaf. Ser ngt röra sig i ögonvrån. Vovvi försöker stegra sig till att vi ska gå och sova. Funkade fint! Godnatt!
491404F6-6081-4880-81B4-438DE824799F.jpeg
 
Väder-radarn säger att det kommer regna om ca 10-15 min. Sambon jobbar.

Hans skruttbil som han köpte för några veckor sedan och som stått still för att drn inte startar sedan typ 10 dagar har inte pressenningen över. Bilen har inget tak.
Sambon har haft 10 dagar på sig att få igång bilen alternativt täcka den.

Borde jag vara snäll och gå och täcka bilen eller låta den bli dränkt? Jag är less på att se fanskapet varje dag!! (Bilen alltså, inte sambon hahha)
 
Väder-radarn säger att det kommer regna om ca 10-15 min. Sambon jobbar.

Hans skruttbil som han köpte för några veckor sedan och som stått still för att drn inte startar sedan typ 10 dagar har inte pressenningen över. Bilen har inget tak.
Sambon har haft 10 dagar på sig att få igång bilen alternativt täcka den.

Borde jag vara snäll och gå och täcka bilen eller låta den bli dränkt? Jag är less på att se fanskapet varje dag!! (Bilen alltså, inte sambon hahha)

Jag hade nog ändå gjort det :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
556
· Visningar
29 653
Senast: Rosett
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp