Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck. Jag har tråkigt. Tänkte sy men katten ligger på sybordet och sover. Borde städa bilen men lider av ett svårt fall av "orka!" kombinerat med allmän lathet. Men det är fint väder så jag borde passa på.
Får fundera på saken...
 
Min kollega alltså :rofl:

Vi snackade lite om ett uppkommande projekt och så skulle vi avsluta och jag sa: "Trevlig helg" och han blev helt tyst... och sedan: "Just ja, det är fredag idag" :laugh: Han har jobbar lite mycket på sistone så jag sa åt honom att ta ett glas vin ikväll :D
 
Oj nu är det mycket känslor!
Först ringde chefen, förhandlingarna är klara och jag är inte uppsagd (än). Vi ska ha möte på onsdag.
Sen ringde en jättetrevlig tjej på min ponny. De kommer och kollar imorgon.

Är alldeles fullt med känslor nu. Lugnar ner mig med en fika.
 
Solen skiner för fullt :love: Men den står så lågt att det känns som att det är disigt i luften trots inga moln O_o
 
Och så bar jag på ett paket gardiner på fel sätt alltför länge och axeln värker :arghh: Det har varit en helt okej dag men ändå vill jag bara hem och gömma mig för resten av dagen. Just nu är jag på eremit humör, vill inte umgås något :meh:

Eller vill jag? :cautious:

Humöret svänger som tusan iallafall. Och mensen som ska vara över nu. :meh:
 
Jag sitter och vaknar med en kopp kaffe innan det ar dags att gora sig i ordning for att ta med barnbarnet (Var lilla "Tiny" girl) till en farm med allt fran "Pumpkin patch" och "corn maze" till klappa djuren omrade, och ponny ridning. Det ska bli sol och 20-25*C sa det kanns som en bra dag att vara ute pa aventyr.:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 548
Senast: Linta
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp