Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag önskar jag speciella kollegan till varmare breddgrader. Att komma med elaka osanna gliringar till mig för att hon inte fattar vad hon ska göra är INTE ok. En piggare dag hade jag skitit i det, men när jag är trött och sliten är det svårt så nu blev det bara för mycket. Förbannade kärringjävel!
Och ja, jag har informerat min chef.
Just nu känner jag att jag kommer leta annat jobb om de inte kan hålla henne borta från mig när det gäller arbetsuppgifter. Jag älskar ändå mitt jobb och alla kollegor utom den här.
 
Vansinnigt trött idag! Och magkatarren from hell.
Nu är iaf jag, sambo och hund på väg till lagret. Lyxigt att få hänga ihop på jobbet!
 
Idag önskar jag speciella kollegan till varmare breddgrader. Att komma med elaka osanna gliringar till mig för att hon inte fattar vad hon ska göra är INTE ok. En piggare dag hade jag skitit i det, men när jag är trött och sliten är det svårt så nu blev det bara för mycket. Förbannade kärringjävel!
Och ja, jag har informerat min chef.
Just nu känner jag att jag kommer leta annat jobb om de inte kan hålla henne borta från mig när det gäller arbetsuppgifter. Jag älskar ändå mitt jobb och alla kollegor utom den här.

Du har stått ut länge skulle jag vilja säga... fan vad drygt :down:
 
Då var jag hemma igen!
Känns svårt att argumentera emot att det är arbetsbrist :angel:
Ska städa ur bilen efter lunch, välbehövligt! Det ligger en massa skräp, tomma kartonger och AdBlue dunkar i hela skåpet..
 
På grund av den här tråden har jag googlat palt. Hade för mig att det var någon smet med blod och grejer som Emil (i Lönneberga) hällde över sin fars huvud, men det verkar vara något helt annat. Såg gott ut på bilderna, är det svårt att göra? Kan man göra den vegetarisk?
 
Irriterar mig på min jäkla chef. Så fort jag kommer i närheten av att slutföra projektet så kommer han med en massa nytt jobb som gör att jag måste gå igenom varenda adress igen. :meh::arghh:
 
Grattis! Kan ni inte bo i ett annat hus med trädgård där? Eller iaf radhus eller nåt sånt så du har lite trädgård?

Om det hade funnits radhus hade vi slagit till direkt! Tror inte det finns några lediga där. Det får bli lägenhet tills vi har resurser nog för ett lån.
 
Varför kan inte mina jobb ge besked lika snabbt? Väntar fortfarande på svar från min intervju för över en vecka sen..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 548
Senast: Linta
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp