Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så jävla meningslöst! Åkt 15 mil för att direkt när jag kommer innanför dörren få ett "höftleden ser ju bra ut på röntgen" och blir skickad tillbaka till vårdcentralen :banghead:
Jag har fortfarande precis lika ont...
 
Hahaha - fick nyss ett mail :rofl::rofl::rofl:
från 21050121.edu@juntadeandalucia.es Antar de vill att jag ska bli rädd. Tänk - juntan i andalusien! :D

"Jag har placerat en skadlig kod på en vuxenwebbplats (... P ... 0 ... r ... n-webbplats) och när du besökte och tittade på videon som din enhet har påverkats, placerar du ett spionprogram på din maskin. Vilket har inspelat dig både med webbkamera och skärmdump medan du hade din "roliga tid" så att jag kan se exakt vad du ser.

Detta har också påverkat din smartphone via en expl0it. Så tänk inte i en minut att du kan kringgå detta genom att installera om ditt operativsystem. Du har redan spelats in.

Därefter samlade mina malware alla dina budbärare, e-post och sociala nätverkskontakter.

Jag antar att det inte är bra nyheter rätt?

Men oroa dig inte för mycket, det finns ett sätt vi kan lösa detta privatlivsproblem. Allt jag behöver är en bitcoin betalning på £3,600 GBP som jag tycker är ett rimligt pris med tanke på omständigheterna.

Adressen för betalningen är: 3Q8AH6yMQC5yTiAk9q4ejnoS7rMGv2PHDQ

Om du inte förstår bitcoin, gå på YouTube och leta efter "hur man köper bitcoin" eller google för "local bitcoins", är det ganska lätt att göra det.

Du har bara 48 timmar efter att ha läst det här e-postmeddelandet för att skicka betalning (varnas jag vet när du har öppnat och läst det här e-postmeddelandet, har jag placerat en pixelbild inuti den. Det gör det möjligt för mig att veta när du har öppnat meddelandet på exakt vilken dag och tid)

Om du bestämmer dig för att ignorera det här e-postmeddelandet, har jag inget annat val än att vidarebefordra videon till alla samlade kontakter du har på ditt e-postkonto, samt posta på dina sociala mediakonton och skicka som ett personligt meddelande till alla Facebook-kontakter . och självklart gör videon offentligt tillgänglig på internet, via YouTube och vuxna webbplatser. Med tanke på ditt rykte tvivlar jag mycket på att du vill bli utsatt för din familj / vänner / kollegor under denna nuvarande tid.

Du kan faktiskt gå till polisen, men dessa människor kommer inte troligen att göra någonting. De viktigaste sakerna de kan göra är att låsa min plånbok och du kommer att beröva andra människor från möjligheten att betala mig. Så tänk två gånger innan du gör dumma saker.

Om jag får betalning kommer allt material att förstöras och du kommer aldrig att höra från mig igen. Om jag inte får pengarna i praktiskt taget någon anledning, till exempel oförmågan att skicka pengar till en svartlistad plånbok, kommer ditt rykte att bli sönder. Så gör det snabbt.

Kom ihåg här är min Bitcoin-kontoöverföringsadress - 3Q8AH6yMQC5yTiAk9q4ejnoS7rMGv2PHDQ

Försök inte att ta kontakt med mig eftersom du använder ett offer som har hackats och utsatts för offer. Bara svara om att du har meddelat att du har betalat eller om du har frågor om betalning, klicka sedan på svar.

Om du inte tror och vill ha bevis, svara bara på det här meddelandet med "PROOF" och jag skickar din video till 5 av dina kontakter via e-post och postar på din Facebook-vägg. I vilken du kommer att kunna ta bort den en gång, inte för alltid.
:rofl::rofl::rofl:
O M G - ditt rykte kommer att bli sönder :nailbiting:
Jag antar att du får låsa h*ns plånbok... O_o
:rofl:

Jag tycker att du ska svara att du är SFI-lärare och ser uppenbara språkproblem här... :angel::D
 
Har huvudbry om vad jag ska göra

Fått jobberbjudande. Samma plats bara en mer enklare inriktning, mer resor och jag får släppa en del projekt som jag håller på med.

Vet inte om jag vill? Pendla till kusten i tid och otid
 
Usch, det är verkligen hemskt :down: Kan de inte ändra på din medicinering? Jag har som sagt praktiskt taget inga symptom på den cocktail jag tar nu :)

Jag tror att det ar min nya RA medicin och Prednisone (for RA) som satt fart och jag tanker INTE klaga sa jag blir av med Prednisone. Jag har inte matt sa har bra pa lange. Ingen fatigue och jag kan tanka igen. Det ar bara den lilla detaljen med att stanna nara en toalett. :cautious:
Jag ska tillbaka till GI (mag) docktorn i veckan ... och jag kan lungt se en hel massa Magnum tills dess :p och inte ata annat an nar jag kan stanna hemma. Det ar inte riktigt illa ... annu ... sa jag stickar vidare till Tom Selleck. :cool:
 
Glömde äta frukost. Så nu har jag just ätit äggröra, grape och hinkat te. Måste jobba lite till innan jag pyser ner till hästen en sväng.
 
Kan inte alla jävlar på på FB/Insta chilla med sina fantastiska utlandsresor just nu. Vi hinner inte åka någonstans i år. Och jag är inte gjord för mörker eller kyla. Har redan ledsnat. Är ju en bit kvar..
 
Är stolt över mig själv som äntligen fick tummen ur och kontaktade min hyresvärd angående min granne. Har inte kunnat somna i rimlig tid på flera nätter pga hans jäkla skrikande och väsnande fram till 01-02 på natten. Är verkligen inte en sådan som störs av grannar i vanliga fall, men detta är något utöver det vanliga! Hoppas de gör något åt det i alla fall.. har inte så stor lust/vågar inte att knacka på själv då han 9 av 10 gånger har vänner över.
 
Är så jäkla mätt så jag tror jag smäller av! :wtf:
Funderar över vad jag egentligen vill jobba med i framtiden, har nu ett vik som går ut i december. Kommer vara föräldraledig ett tag dessutom och efter det har jag i nuläget ingen aning om vad som händer. Vill helst vara kvar där jag är, men vet inte säkert om det blir så och då måste jag hitta något annat. Men vad? Trivs med jobbet som så, men lön och arbetstider är ju inte optimalt egentligen. Det blir ju helt klart ett tillfälle att fundera på framtiden.
 
Är dödstrött och apless... just nu är f-n allt i uppförsbacke. Samtidigt (allt är jobbrelaterat) så går jag ju igång på problemlösning... fast just nu är det väl mycket. Tex hoppar jag en växel på jobbilen... växellådan kan rasa när som helst :meh:

Tur att man är rätt obrydd...
 
Jag tror att det ar min nya RA medicin och Prednisone (for RA) som satt fart och jag tanker INTE klaga sa jag blir av med Prednisone. Jag har inte matt sa har bra pa lange. Ingen fatigue och jag kan tanka igen. Det ar bara den lilla detaljen med att stanna nara en toalett. :cautious:
Jag ska tillbaka till GI (mag) docktorn i veckan ... och jag kan lungt se en hel massa Magnum tills dess :p och inte ata annat an nar jag kan stanna hemma. Det ar inte riktigt illa ... annu ... sa jag stickar vidare till Tom Selleck. :cool:

Knepigt... Prednisone borde ju lugna ner magen. Jag bara älskar Humira, den fungerar klockrent på mig. Slutar den fungera blir jag inte glad.
 
Måste gå upp. Vill bara sova..Får utlova någon belöning till mig själv idag så jag sätter fart. Drömde att jag var i en ridsportbutik och tittade på fantastiska handgjorda spön. Hade gärna tittat lite längre :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 547
Senast: Linta
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp