Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobb. Känns knstigt men ska bli skönt att kunna jobba i systemet utan kunder eller telefon som ringer. Kommer få mycket jort. Lämnat hunden hos mor min. De är hemma imorgon så min hund har fått lite semester :)

Här ska jobbas!

En cola light och en chipspåse har gjort mig sällskap också- Får ju passa på när ingen ser :D
 
Kaffe och cigg. Morgonfodring idag. Sedan åka runt och rensa lite buskage längs ridvägarna. Ingen bokad för ridning den här morgonen.


Sambon åkte iväg på grabbresa i onsdags morse. På onsdag eftermiddag åkte jag in till stan och köpte en 4x4 bil åt oss :o:angel: hoppas han blir glad när han kommer hem på måndag!
 
Kaffe och cigg. Morgonfodring idag. Sedan åka runt och rensa lite buskage längs ridvägarna. Ingen bokad för ridning den här morgonen.


Sambon åkte iväg på grabbresa i onsdags morse. På onsdag eftermiddag åkte jag in till stan och köpte en 4x4 bil åt oss :o:angel: hoppas han blir glad när han kommer hem på måndag!
4x4 ?
 
Sambon kom hem med skäggstubb runt mustasch och haka. Inte mot kinder/käkline. Har aldrig sett honom ha skäggstubb under alla år vi känt varann. Aldrig!
Han påstår tvärsäkert att han rakat hela nyllet halvsent i morse. Känns ju helt orimligt att han nu som 50+ fått räserskägg och ser ut som ett sjölejon efter en dag. Spännande att följa utvecklingen dock..
 
På jobb.

Åkte från jobbet 21:30 igår.

Spmnade sent runt 01:30 vaknar 02:10 av rejäla kramper i vader och fötter. Klarvaken lyckas somna en timma runt 4 då de värsta kramperna släppt. Rejält ont i mina ben så till den grad att jag inte kan gå ordentligt utan halltar mig fram.

Självklart är ju just idag jag skulle hämta upp kollegan från jobbet så att vara hemma är inget alternatvt eller att åka hem och ta med datorn.

Ska hämta hyrbil idag dessutom. Tänker inte köra omkring i Caddyn tills min bil blir klar för att det är krångligt att boka hyrbil. Va tusan det ingår i försäkringen.

*Gäsp* idag kommer det gå segt
 
Sitter och jobbar. Men eg inte. Och allra helst skulle jag vilja lägga mig i soffan och sova en stund. Men har iaf anmält mig till Secret Santa :D:bump:
 
Fick studera det lokala djurlivet på toa. Den största silverfisk jag någonsin sett.
Våra lokaler är så fräscha *NOT*
 
Fick studera det lokala djurlivet på toa. Den största silverfisk jag någonsin sett.
Våra lokaler är så fräscha *NOT*
Hellre silverfiskar än kackerlackor. :yuck: Nu var det peppar, peppar länge sedan jag sprang på någon, men hua vad vidriga de är.
En period så klev man inte in på damtoan frivilligt utan att ha tänt lampan och sedan väntat några sekunder.
Anticimex har jobbat hårt, men de finns säkerligen kvar nere i någon kulvert och bara väntar på något bra tillfälle att komma upp och säga hej igen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
545
· Visningar
28 737
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp