Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit en sväng till hästen. Kände tidigare idag att jag vill inte, orkar inte, hinner inte (i mitt liv). Åkte dit, gick in i hagen och pussade på honom och kände igenom honom - och kände sånt lugn i själen :love:.

Imorgon ska jag försöka tajma in litens sovtid på förmiddagen, så jag kan borsta rent herrn ordentligt. Han var bra lerig, men en lerig häst är en glad häst va? :p

Idag blev det just bara pussa och känna igenom då liten var vaken. Är han vaken imorgon får han sitta en bit ifrån och titta medan jag borstar.
 
Om hon lurat av dig Stesolid skulle jag säga att hon ÄR missbrukare... som sagt håll dig långt ifrån henne och ger hon sig inte är det bara att polisanmäla. Det är faktiskt förbjudet att upprepat kontakta någon när man sagt att man inte vill ha kontakt.
Hennes kille är nog också missbrukare eller något ditåt
 
En riktig skitdag idag med:cry:
Först jobbet där jag inte trivs längre, varken med arbetsuppgifterna (städa) eller de sk arbetskamraterna. Chefen är aldrig där.
Kom sedan hem till en farsa som knappt hälsar, sover hela dagarna.
Sedan dess har jag gråtit, inte kunnat äta.
Så det blev inget möte för mig ikväll:cry:
 
Var precis ett jävla pådrag på bron utanför. Polisen hade spärrat av med polisbuss rakt över och ett jäkla blinkande. Var lite pensionärsartad och glodde ut genom fönstret. Men nu verkar det skingrat sig. Kanske ngn som tänkte hoppa? I lördags vid 05 när jag kom släntrande från krogen stod en kille på UTSIDAN av broräcket. Höll på att få dåndimpen men han hade "bara" tappat telefonen. Dock jävligt livsfarligt minst sagt...
 
Lugnat ner mig nu efter att någon på jobbet så ja bilen är klar 10:30 . Fast det står helrecond(polering, vaxning , städning mm) i kalendern som tar en hel dag. kunden kom 13:00 För att hämta bilen . Hon fick bilen kl 14:00 och de kändes sådär att lämna ut den så tidigt
 
En riktig skitdag idag med:cry:
Först jobbet där jag inte trivs längre, varken med arbetsuppgifterna (städa) eller de sk arbetskamraterna. Chefen är aldrig där.
Kom sedan hem till en farsa som knappt hälsar, sover hela dagarna.
Sedan dess har jag gråtit, inte kunnat äta.
Så det blev inget möte för mig ikväll:cry:
:heart
 
Sitter och dividerar med mig själv om jag ska läsa faktabok eller roman... Igår hade jag samma dilemma och jag hann bli trött och gå och lägga mig innan jag bestämt mig. Hoppas på snabbare beslutsfattning ikväll.
 
Vi smörstekte med extra rökt fläsk till och även rårörda lingon och smör. Gott!
Men sambon som annars äter för tre pers fick i sig bara 2 palt. Och då gick det trögt redan efter 1,5 palt.
Sen konstaterade han att paltkoma inte är en myt utan ett faktum. :laugh:
Det är helt omöjligt att äta palt och inte ha minst en timmes koma efteråt.
Min farmor, äkta pitebo gjorde de mest fabulösa paltarna :love:
 
Då var det tisdag!

Har gott om jobb idag, fyller säkert halva dagen.
Sen ska jag städa stallet så det är tomt och sopat där. Bara alla mina grejer i sadelkammaren kvar.
Maken ska till Burseryd på intervju så det blir lite tumhållning också.

Full fart hela dagen!
 
Oh no! Jag måste genast sätta in pengar för att inte förlora ansiktet.... :rofl:

Klippt & klistrat från min jobbmail :D


Hello!
My nickname in darknet is jim54.
I hacked this mailbox more than six months ago, through it I infected your operating system with a virus (trojan) created by me and have been monitoring you for a long time.
If you don't belive me please check 'from address' in your header, you will see that I sent you an email from your mailbox.
Even if you changed the password after that - it does not matter, my virus intercepted all the caching data on your computer and automatically saved access for me.
I have access to all your accounts, social networks, email, browsing history.
Accordingly, I have the data of all your contacts, files from your computer, photos and videos.
I was most struck by the intimate content sites that you occasionally visit.
You have a very wild imagination, I tell you!
During your pastime and entertainment there, I took screenshot through the camera of your device, synchronizing with what you are watching.
Oh my god! You are so funny and excited!
I think that you do not want all your contacts to get these files, right?
If you are of the same opinion, then I think that $556 is quite a fair price to destroy the dirt I created.
Send the above amount on my BTC wallet (bitcoin): 19D67Tgb3neJiTHd8pZDEBYmUn2qSjxEeB
As soon as the above amount is received, I guarantee that the data will be deleted, I do not need it.
Otherwise, these files and history of visiting sites will get all your contacts from your device.
Also, I'll send to everyone your contact access to your email and access logs, I have carefully saved it!
Since reading this letter you have 50 hours!
After your reading this message, I'll receive an automatic notification that you have seen the letter.
I hope I taught you a good lesson.
Do not be so nonchalant, please visit only to proven resources, and don't enter your passwords anywhere!

Good luck!


Tja.. undrar om mina vänner/kollegor har något emot min webhistorik. Mycket sökande efter avlopp, olika leverantörer och en viss del bukefalos är det ju faktiskt.

Och eftersom jag inte öppnat mailet utan ligger fortfarande som oläst så är jag "säker" mina 50h har inte startat... än :D
 
Väntar på att jobbdatorn laddar ner en himmla massa mappar från jobbets moln så att jag kan ladda upp dem på ett annat moln. Nu önskar man att man hade haft fibern installerad. :meh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
489
· Visningar
26 287
Senast: Tuvstarr
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
178
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp