Vad händer i Stockholm 28-30 Augusti 2020

anna_panna

Trådstartare
Nu börjar jag under över vad som händer i Stockholm sista helgen i augusti nästa år
Ska springa Tjejmilen den 29 Augusti och försöker alltid boka hotell tidigt men det är jättedyrt
Eller så är det så enkelt som att de flesta hotellen ännu inte öppnat för bokning även om det står fullbokat på dem
Har ivart preliminärbokat på ett ställe mest för att veta att jag har någonstans att bo
 
Nu börjar jag under över vad som händer i Stockholm sista helgen i augusti nästa år
Ska springa Tjejmilen den 29 Augusti och försöker alltid boka hotell tidigt men det är jättedyrt
Eller så är det så enkelt som att de flesta hotellen ännu inte öppnat för bokning även om det står fullbokat på dem
Har ivart preliminärbokat på ett ställe mest för att veta att jag har någonstans att bo

Är det inte pga tjejmilen det är dyrt då?
 

Liknande trådar

  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 170
Senast: Fetaost
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
1 877
Senast: thea
·
  • Låst
Övr. Barn Natten till igår fick Selma vad jag förmodar är sitt första anfall av falsk krupp. :crazy: Och typiskt nog så händer ju detta...
2
Svar
21
· Visningar
5 086
Senast: Nordstjernan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp