Vad händer med mina växter?

lilleknodd2

Trådstartare
Någon som vet varför bladen blir såhär?
har frågat både min mamma och syster som är florister men ingen hade något svar - så nu vänder jag mig hit.
A4DC0A6D-0F64-4560-9B11-36C46B233159.jpeg
 
Inget som är ätet utan det kommer liksom ”inifrån”.. det börjar med yttepytte lite och blir sen mer och mer, som att det sprider sig i ”venerna” liksom 😓
 
60620C21-F9C2-4FC6-92F1-F9E7EB1321FC.jpeg
Hittade en till som är i ”början av problemet”. Det startar alltså alltid ungefär såhär, sen fortsätter det över i stadiet som är på föregående bilder och om jag lämnar det kvar så fortsätter det tills hela bladet är typ vitt. Men det går hela tiden i ”trådarna” i bladen.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter 🌺 Florister! 🌺 Vakna sa jag!! :bump: Sökes: Erfarna Blomsterdekoratörer? Hopp upp ur sängen, koka kaffe och svara på frågor! Bums...
Svar
5
· Visningar
798
Senast: nejlica
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 596
Trädgård & Växter Ny här i forumet och har postat ett inlägg angående den här växten i Palettbladstråden då jag misstänker att det är ett palettblad men...
Svar
12
· Visningar
1 949
Senast: Maria D
·
Trädgård & Växter Satte fyra peperomiablad i jord förra året, läste att det ”snart” ska börja växa upp fler småblad. Satte påse över med hål och har...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp