Vad händer med internet?

SiZo

Trådstartare
Jag vet inte om andra har samma problem som mig. Men det händer ständigt att jag inte kommer in på flera internetsidor. Buke krånglar så gott som varje dag, ungefär varannan gång jag har klickat på en länk måste jag uppdatera sidan igen för att få fram något. Likadant nu när jag gick in på A-kassans hemsida, och CSN var halvt omöjligt att komma in på.

Där gick jag senare vidare till webbläsaren TOR (som skickar infon mellan olika användare i olika länder, typ). Då fungerar allt utmärkt. Så problemet verkar vara här i Sverige.
Jag vet att det inte bara är min dator, för mannen har samma problem med sin dator på jobbet.

Upptäcker ni andra problem med internetsidor?

Jag hade en period där jag inte kom in på IMDB om jag inte använde TOR.
Snart ger jag upp normala webbläsare och använder TOR på heltid alltså.

Jag vet inte om andra har samma problem som mig. Men det händer ständigt att jag inte kommer in på flera internetsidor. Buke krånglar så gott som varje dag, ungefär varannan gång jag har klickat på en länk måste jag uppdatera sidan igen för att få fram något. Likadant nu när jag gick in på A-kassans hemsida, och CSN var halvt omöjligt att komma in på.

Där gick jag senare vidare till webbläsaren TOR (som skickar infon mellan olika användare i olika länder, typ). Då fungerar allt utmärkt. Så problemet verkar vara här i Sverige.
Jag vet att det inte bara är min dator, för mannen har samma problem med sin dator på jobbet.

Upptäcker ni andra problem med internetsidor?

Jag hade en period där jag inte kom in på IMDB om jag inte använde TOR.
Snart ger jag upp normala webbläsare och använder TOR på heltid alltså.
Har inga problem alls.

Nej, jag kan inte påstå att jag har märkt några specifika problem med internetsidor. Visst krånglar något ibland, men inget som känns systematiskt och långvarigt.

Jag har inga problem, varken på mobilen, bärbara datorn eller jobbets dator. Ibland kan såklart nåt krångla med jobbets uppkoppling, men det brukar inte göra att jag inte kommer in på sidor, bara att det laddar lite långsammare.

Liknande trådar

• Värdet av en mobiltelefon?
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Acer laptop
  • Problem med nätverkskort/drivrutiner

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

• Intuitivt ätande
  • Roliga saker som barn säger

Hund

Katt, Andra Djur

• Vad för kattras passar mig och sambon?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Dressyrsnackis 20
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka