Vad har du för adventskalender i år?

Om jag inte hittar någon kul kalender imorgon i stan så får det nog bli en kalender från triss, haha! Planerar vinna 500 000 kr. Jag skulle vilja ha en lakritskalender men är nojig pga preggo.
 
Jag våndades... och köpte sedan Cliniques kalender. Jag har suktat efter den ett par år och jag använder mycket Clinique så jag vet ju att grejorna blir använda.
Det tycker jag att du gjorde helt rätt i, speciellt om du suktat i några år! Sen förstår jag fortfarande inte hur din hy pallar produkterna, men jag tänker iaf att jaja, @athena_arabians fungerar det iaf för varje gång jag läser något om Clinique. :D
 
Det tycker jag att du gjorde helt rätt i, speciellt om du suktat i några år! Sen förstår jag fortfarande inte hur din hy pallar produkterna, men jag tänker iaf att jaja, @athena_arabians fungerar det iaf för varje gång jag läser något om Clinique. :D

Så länge jag ger f-n i ansiktsvattnet är det lugnt :D Nä, men seriöst... DDML är faktiskt den bästa icke-egentillverkade moisturizern jag haft.
 
Jag inbillar mig att jag vill ha en fin kalender i år, men av någon anledning är det något avgörande fel på alla kalendrar jag ser.

Helt klart är att det inte ska vara skönhetsprodukter eller te. Men så såg jag flera egentligen bra chokladkalendrar (bra märken på flygplatsen i München) igår, som jag ändå inte köpte. Idag har jag sett en med torkad frukt.

Ja, jag vet inte jag.
 
Jag inbillar mig att jag vill ha en fin kalender i år, men av någon anledning är det något avgörande fel på alla kalendrar jag ser.

Helt klart är att det inte ska vara skönhetsprodukter eller te. Men så såg jag flera egentligen bra chokladkalendrar (bra märken på flygplatsen i München) igår, som jag ändå inte köpte. Idag har jag sett en med torkad frukt.

Ja, jag vet inte jag.
Jag gjorde det samma igår, var på Magazine i Köpenhamn och såg en massa fina chokladkalendrar. Köpte in en enda och nu undrar jag varför.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 364
Senast: Hedinn
·
Fritid Jag tycker det är jättekul att varje år köpa en ( eller flera) adventskalendrar. Det gör hösten/ vintern lite roligare. Jag minns att...
89 90 91
Svar
1 818
· Visningar
107 149
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
890
Senast: Trasten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 408
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Varför finns Israel?
  • Pusseltråden
  • Vad gör vi? Del CXCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp