Vad har du för adventskalender i år?

Blev grymt besviken när jag såg att Delicato bara har tre sorter i sin varav endast en var en nyhet om jag minns rätt. Kunde ju haft olika sorter och kanske ngn mer nyhet iaf. Annars hade jag lätt köpt den.
Jo, det är trist! Därför gör det inte tokmycket om jag inte hittar en ;)
 
Jag har haft The Body Shops dyraste i några år men blev så fruktansvärt besviken förra året att jag inte kommer köpa den igen!

Förra året hade jag även Rituals (som jag gillade men det känns som att det kommer vara ungefär samma i år igen så skippar den) samt L'occitanes kalender som var helt ok men kanske inget jag köper igen.

I år är jag inte alls lika sugen på någon kalender men det kanske ändras ju närmre 1 dec vi kommer. :D
 
Pappa var precis förbi mig på jobbet och lämnade lite grejer - och en chokladkalender ;) :D Alldeles vanlig, dock FairTrade ser jag nu.

Funderar dock på en kaffekalender, den från Designtorget brukar tydligen vara bra. Och nu när det pratas om Rituals kliar det onekligen i fingrarna...
 
Jag har en traditionell med hästar på som mamma köpte till mig. :love: Köpte en Dumle-kalender till sambon när jag var i Sverige senast. Och på jobbet har vi en sådan här:

7925212_R_Z001A.jpeg


:D
 
Jag kommer köpa en te-kalender i år igen. Hade en förra året och hittade två nya goda teer. Det fanns också ett par jag inte drack upp, men jag vet ju att jag oftast inte gillar fruktteer så då blir det ju så.

Såg också idag en chokladkaka med 24 rutor med omslaget som en adventskalender - billig chokladkalender.

Har du någon rolig kalender? Köpt eller hemmagjord?
Jag har köpt just den där chokladkakan :D känns lagom och billigt!
 
Jag har ingen egen kalender men hundarna har fått varsin från rusta, köptes när de var nedsatta till endast 19 kr :p Sambon ska få en från Lagerhaus som jag fyller med lyxig choklad, bars, lyxgröt och en biljett till Karl Bertil Jonsson-musikalen 😊
 
Å inte visste jag att bätre adventskalender gick åt som smör i solsken :(. Hade tänkt köpa Karamelleriet Julekalender (2018) till min pappa som jag är lite dålig på att uppmärksamma. Men den är slut över allt :cry:!

Någon som kan tipsa om en annan adventskalender med kolor? Har hittat Pärlans julkalender som är mjuk kola överdraget med choklad men den har smaker som lakris, pistage etc. vilket inte min pappa gillar.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 363
Senast: Hedinn
·
Fritid Jag tycker det är jättekul att varje år köpa en ( eller flera) adventskalendrar. Det gör hösten/ vintern lite roligare. Jag minns att...
89 90 91
Svar
1 818
· Visningar
107 134
IT & mobiler De senaste 7-8 åren har jag haft en Kindle Paperwhite som har fungerat jättebra och utan problem överlevt de många hundra böckerna jag...
Svar
14
· Visningar
889
Senast: Trasten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 396
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp