Vad har du för hobby?

matildadahlgren

Trådstartare
Jag behöver tips på vad man kan skaffa sig för hobby. Lämnade bort min häst för ca 1,5 år sedan och har knappt haft något att göra på fritiden sen dess. Jag blir tokig och har fruktansvärt tråkigt stundvis... Så vad har ni för intressen och hobbies?
 
Jag behöver tips på vad man kan skaffa sig för hobby. Lämnade bort min häst för ca 1,5 år sedan och har knappt haft något att göra på fritiden sen dess. Jag blir tokig och har fruktansvärt tråkigt stundvis... Så vad har ni för intressen och hobbies?

Börja spela gitarr då? Jag började i augusti när ett längre förhållande tog slut, behövde något att sysselsätta mig med. Otroligt glad och nöjd med denna hobby! Kan sänka flera timmar per dag utan att det blir tråkigt. Gäller att inte tappa sugen när det är motigt bara.
 
Jag och min syster har för ett par veckor sedan börjat på linedance. Oväntat roligt och alla danserna finns på youtube så man kan träna hemma om man vill.
Och sedan har jag hund som mitt stora intresse.
 
Jag sportfiskar. Min sambo har hållt på i åratal och när jag sålde min häst började jag följa med. Nu är jag (nästan) lika frälst som han. Visserligen säsongsbundet så till nästa vinter funderar jag på att börja åka längdskidor.
 
Stickning, musicerande (mest gitarr), diverse kulturevenemang, matlagning och bakning, Pokémon Go och läsning förstås. Samt lite träning sådär till husbehov.
 
Som relativt hemmabunden så är mina hobbyer utformade därefter. Jag tecknar/målar, skriver berättelser, och spelar TV-/datorspel. Jag påtar också en del i trädgården när det är säsong för det.
 
Jag sportfiskar. Min sambo har hållt på i åratal och när jag sålde min häst började jag följa med. Nu är jag (nästan) lika frälst som han. Visserligen säsongsbundet så till nästa vinter funderar jag på att börja åka längdskidor.

Eller skaffa isfiskeutrustning? :idea:
Jag köpte på mig ett set om tre gäddspön lagom till det började töa...
 

Liknande trådar

Fritid Jag behöver en ny hobby. Nått jag kan tillbringa alldeles för många timmar på Youtube med att lära mig kring och sen utöva praktiskt...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 672
Senast: Badger
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
11 900
Senast: Mineur
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 606
Senast: Ramona
·
Fritid Kära buke, jag behöver ett julklappsrim eller en rebus senast ikväll! Julklappen gäller ett presentkort på äventyrsbadet Kokpunkten samt...
Svar
2
· Visningar
456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp