Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

  • Jag har drake

    Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

    Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

    Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

    Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

    Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

    Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

    Röster: 6 6,6%

  • Antal omröstningsdeltagare
    91
tenor.gif
 
Va, trodde du att gamle Einar tagit med sig den i graven kanske :confused: :rage:

Förresten, tänk om gE är död :eek::nailbiting:
Vem är det då som har en drake i garderoben som inte vågat komma ut :cautious: någon måste vara hos @Mia_R som har sol O_o
HÖRRNI HÖRRNI - VET NI VAD SOM HÄNT??

Jag har sett gamle Einar!!! Han är inte död!!!
Jag tittade på sista avsnittet av säsong 1 av House of the Dragons - och där var han :love:
En liten roll (men jag misstänker att det blir mer av han i kommande säsonger!) nästan på slutet - men det var HAN :bump::bump:

Han har alltså blivit draftad till filminspelning den rackaren - min gamle Einar :heartlove1:
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 728
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 229
Senast: Magiana
·
  • Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
93 266
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp