Vad har du för husdjur/ nästa enhörning/ draktråd

Vad har du för husdjur?

  • Jag har drake

    Röster: 16 17,6%
  • Jag har enhörning

    Röster: 11 12,1%
  • Jag är en drake/ enhörning

    Röster: 7 7,7%
  • Jag är utrotningshotad

    Röster: 36 39,6%
  • Min fru är en utomjording

    Röster: 5 5,5%
  • Jag har en Kånkenryggsäck istället för husdjur

    Röster: 10 11,0%
  • Jag har mustasch

    Röster: 6 6,6%

  • Antal omröstningsdeltagare
    91
@stjarnhimmel Hur går det med din bok om Einar??

Det damp ner ett vykort från Madagaskar och det var gamle Einar som undrar om han vågar komma hem till våren eller om boken om han skapat sådan uppståndelse att han ska fortsätta följa med Drak-PRO på deras resor runt i världen...
Han är ju lite blyg vettu, så han gillar inte tanken på ev. uppmärksamhet...

Han hälsar till alla och saknar inte garderoben.
Jag undrar just vad han menar med det, den var ju fint inredd juh :mad:
 
21568786_477399479282818_285339669887975424_n.jpg
 
@stjarnhimmel Hur går det med din bok om Einar??

Det damp ner ett vykort från Madagaskar och det var gamle Einar som undrar om han vågar komma hem till våren eller om boken om han skapat sådan uppståndelse att han ska fortsätta följa med Drak-PRO på deras resor runt i världen...
Han är ju lite blyg vettu, så han gillar inte tanken på ev. uppmärksamhet...

Han hälsar till alla och saknar inte garderoben.
Jag undrar just vad han menar med det, den var ju fint inredd juh :mad:
Hälsa Einar om du har kontakt med honom fortfarande att det är ett jädra sätt att låta oss sitta och frysa hela sommaren! :rage:
 
Hälsa Einar om du har kontakt med honom fortfarande att det är ett jädra sätt att låta oss sitta och frysa hela sommaren! :rage:
Ja, jag är verkligen mycket besviken på Einar @Scata :(

Einar har verkligen inte skött sig i sommar.
Jag har tappat kontakten med gamle Einar :( Jag tror att han har hittat en ny flamma när han var ute med Drak-PRO :cry:
Fick ett halvt uppbrunnet vykort i våras där det stod - NU DRAR JAG/ E den modige

Nu måste vi hitta en ersättare för gamle Einar om vi ska få någon mer sommar tror jag... :down:
Ska vi annonsera? Finns det bemanningsföretag för drakar? Vad säger Arbetsförmedlingen? Så många frågor - hur gör vi??? :arghh:
 
Jag har tappat kontakten med gamle Einar :( Jag tror att han har hittat en ny flamma när han var ute med Drak-PRO :cry:
Fick ett halvt uppbrunnet vykort i våras där det stod - NU DRAR JAG/ E den modige

Nu måste vi hitta en ersättare för gamle Einar om vi ska få någon mer sommar tror jag... :down:
Ska vi annonsera? Finns det bemanningsföretag för drakar? Vad säger Arbetsförmedlingen? Så många frågor - hur gör vi??? :arghh:

Blocket? De har ju erfarenhet av enhörningar iaf: https://www.bestofblocket.se/enhorningen-konrad/
 
Jag har tappat kontakten med gamle Einar :( Jag tror att han har hittat en ny flamma när han var ute med Drak-PRO :cry:
Fick ett halvt uppbrunnet vykort i våras där det stod - NU DRAR JAG/ E den modige

Nu måste vi hitta en ersättare för gamle Einar om vi ska få någon mer sommar tror jag... :down:
Ska vi annonsera? Finns det bemanningsföretag för drakar? Vad säger Arbetsförmedlingen? Så många frågor - hur gör vi??? :arghh:
Är det någon som vet vem som är i farten nu då? Varmt och skönt ute, massor med sol och blå himmel! Kan gamle E ha ett fjäll med i laget iaf, skickat en lärling eller en egen pust åt vårt håll? :love:
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Tjatter Jag fick en inbjudan till en grej "nästa lördag" och insåg efter att ha pratat med värdinnan att hon och jag har olika uppfattning om...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 733
Senast: Asko
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft lite olika sorters husdjur genom åren. Samtliga har varit pälsbeklädda däggdjur. Nu var det tydligen dags att skaffa...
2
Svar
20
· Visningar
3 231
Senast: Magiana
·
  • Artikel
Hästnyheter Storsatsning är på gång i Bara – Svensk galopp väljer att bygga Sveriges näst största tävlings- och träningsanläggning i närheten av...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Tjatter Kära Buke, Jag vill ha ett husdjur och har kommit fram till antingen enhörning eller drake. Har ngn här erfarenhet av dessa? Fördelen...
100 101 102
Svar
2 035
· Visningar
93 277
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp