Vad har du lagt pengar på idag?

Bulldoozer

Trådstartare
Har för mig att vi hade en shoppingtråd förut men tycker det dax för en ny så vi vet vad vi lägger våra surt förvärvade slantar på :p.
Sen får man gärna skriva om det var det bästa köpet ever så man vet vad man ska satsa på.

Börjar med att jag impulsköpte ett midjebälte igår, med misstanken om att den kanske blir liggande och samlar damm. Imorse tänkte jag att jag iallafall måste prova den och det var så skönt att ha händerna fria!! Samt att slippa leta koppel jag tappat för när jag släppte hundarna så fick kopplena sitta kvar i bältet med 0 risk att tappa nåt. Om ni anar hur många promenader jag gått och svurit för mig själv för att jag tappat ett koppel nånstans på vägen för att behöva gå och leta efter det.. Tror detta kan bli ett av de bästa köpen jag gjort!
Förutom koppel blev det Rauh tuggben för några hundra, två billigare leksaker och så Nanos ögonlysning som jag la pengar på.
 
Alltså, jag har "råkat" beställa hem ny spårlina, spårflaggor, spårapporter, kortärm, ny halslänk till spåret och mer som jag inte ens kommer ihåg. :angel:
Försöker att inte göra onödiga köp med denna hund så känns skönt att jag endå har lyckats klicka hem saker vi faktiskt behöver och inget mer utöver det. 😂
Ska även shoppa bil samt ny bur, för jag sålde min bil med buren i. 🤷‍♀️
 
Har för mig att vi hade en shoppingtråd förut men tycker det dax för en ny så vi vet vad vi lägger våra surt förvärvade slantar på :p.
Sen får man gärna skriva om det var det bästa köpet ever så man vet vad man ska satsa på.

Börjar med att jag impulsköpte ett midjebälte igår, med misstanken om att den kanske blir liggande och samlar damm. Imorse tänkte jag att jag iallafall måste prova den och det var så skönt att ha händerna fria!! Samt att slippa leta koppel jag tappat för när jag släppte hundarna så fick kopplena sitta kvar i bältet med 0 risk att tappa nåt. Om ni anar hur många promenader jag gått och svurit för mig själv för att jag tappat ett koppel nånstans på vägen för att behöva gå och leta efter det.. Tror detta kan bli ett av de bästa köpen jag gjort!
Förutom koppel blev det Rauh tuggben för några hundra, två billigare leksaker och så Nanos ögonlysning som jag la pengar på.

Vilket midjebälte blev det? 😁
 
Jag har beställt en väska med "Heelwork-to-music"-tryck. Absolut inget måste, vilken påse som helst skulle ju duga att ha högtalare m m i, men den är snygg!
Kommer också närmaste veckan köpa ett reflextäcke, lite mer nödvändigt.
 
Just det, den här träningsväskan var jag alldeles för snål för att köpa. Maken såg dock att jag var sugen på den och kom hem ned den några dagar senare :love:.
Det väl egentligen för stallgrejer då det escador inköpt på Börjes men såå smidig! Massor av förvaringsfack och jag får ner apporter, rutan, leksaker m.m. och har lätt att hitta dom istället för att gräva runt i en påse eller ryggsäck. Älskar den!!!
Ett plus för färgen då den är svår att missa/glömma 😁. Sjukt nöjd även om jag själv var för snål för att köpa den så erkänner jag nu att den var värd pengarna.

20210822_163429.jpg
 
Jag har beställt hem två nya träningsleksaker som ligger och väntar hos ombud :D Träningsleksaker kan man inte ha för många av, har jag märkt. Väntar också på ett halsband från Wondercollars, som jag ser supermycket fram emot att se i verkligheten. Hoppas att det blir som jag tänker mig, det är ju alltid svårt att få till det så som man tänker med hjälp av bilder på nätet liksom. Dessutom har jag beställt ett par barfota-vandringssneakers som jag också ser sjukt mycket fram emot ska komma hem! Jag gick över till barfotaskor förra året och har bestämt mig för att aldrig köpa vanliga skor igen, så jag ser verkligen fram emot att få ett par med friktionssula till garderoben!

Återkommer med rapport :D
 
Jag har beställt och idag fått hem transportbur till nya valpens ankomst, en mysig säng till den och en hund-korg till cykeln.
Paketet såg aningens mosat ut och jag har inte öppnat än. Hoppas allt är helt! 😳
 
Inte shoppat kanske, men idag har jag lagt pengar på påfyllning av ena hundens rabiesvaccin. :up: Och just ja, fick hem ett paket från Apotea idag också med öronrens och Kolla masken.
 
Betalade halva avgiften till min och Nikes agilitykurs.. Bad att få dela upp i två då den var rätt dyr tyckte jag att betala på en gång men så är den varannan vecka tills årskiftet.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp