Vad har du lagt pengar på idag?

Vaccination (vanlig + rabies) för Indigo och Dunit.

Regntäcke till Dunit nu när det snart kommer att bli kyligt och regnigt (även om vi har 20 grader här idag så ser det ut att bli sämre framåt slutet av veckan).

2021-09-13 16.14.18.jpg
 
Tänkte skriva att idag har jag faktiskt inte slösat pengar på hundarna, kom sen på att jag var på privatlektion i vallning imorse och betalde anmälningsavgift till en tävling...
Sååå att, jag har inte spenderat nåt på hundarna idag efter lunch-tid (än) :p .
 
Ska strax försöka buda hem en apportkatsare med tillbehör på tradera och betalade in en provavgift för Floyd igår kväll. Provavgiften var 500 pix och apportkastaren lär väl också gå på strax över det. Swoooosh! 💸

Vinner jag auktionen med apportkastaren har jag ändå sparat pengar.. tänker jag :D
 
Har precis beställt födelsedagspresent till Aysu (och en likadan till en vän som ville ha till sin hund, så delar vi på frakten. Mycket smidigt när vi ändå ska ses snart!). Beställde på Dogmania och räknar med en överlycklig Aysu :)
2992.jpg
 
Jag har beställt sektioner till ny hundgård, samt ny koja och element. Jättekul, men fakturan hade man ju velat slippa. ;)
 
Jag har beställt ett reflexhalsband av en som gör på beställning.
Kände mig lite som en stalker när jag skrev att jag sett att vi skulle på samma tävling om ett par veckor ifall hon ville spara portot.
 
Köpte ny klotång och en burk hundgodis.....
och så anmälde jag mig till en till agilitykurs 🙈🙈🙈. Försökte få maken att hindra mig men han hetsade mig till att anmäla istället 😝.
 
1 stycke nytt läderkoppel fick följa med hem idag Men varför är alla så korta?

Letar med ljus och lykta för jag har ett som är över 2m långt i läder och alla jag sett ligger på 180cm. Varför?

Nu kan jag iallafall med gott samvete slänge de 3 söndertuggade iohopknutna kopplen :rofl:
 
Jag har köpt en massa tugg som kommer idag! Tycker det är så najs att fylla på hemma med massa gott tugg.

Och så jag tvungen att köpa ett nytt koppel... Mitt förra som jag älskade gick sönder men köpte ett nytt precis likadant igår :)
 
Igår betalade jag anmälningsavgift för två agilitytävlingar (fem lopp), tre lydnadsstarter och anmälningsavgiften till bruks KM.
Idag har jag "bara"handlat hundgodis och hundmat (än så länge, dagen är ung) :p ...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp