Vad har du lagt pengar på idag?

Betalade medlemskap idag så det går att tävla innan årets slut. Är lite skräckinjagande förtjusning att få tävla igen. :nailbiting:
 
Veterinär. Eller rättare sagt har jag betalat för fördjupad analys av tidigare tagna prover.
 
Har köpt lysdioder som egentligen är för cykel från Biltema att sätta på selen. Billigt blev det! :D

Och idag ska jag till tyg butiken och köpa grejor så jag kan sy ett synskydd på hundbilburen. Har inte sytt ordentligt på flera år men kul projekt!
 
😁
Screenshot_20211004-163607_Chrome.jpg
 
Har lagt 99 kr på en dörrmatta som ska vara under Emirons matbar. Han har en gammal badrumsmatta sen innan men när han slaskar mycket med sitt uppblötta torrfoder så drar det igenom badrumsmattan och blöter ned golvet vilket förstör golvet i längden, så nu har han fått en riktig dörrmatta som är gummerad på undersidan så inget vatten drar igenom.
 
Jag har precis anmält till fyra lopp i agility för Nessie och Nano och betalat det. Funderar på att åka förbi börjes sen och köpa nytt skär till hundtrimmern och risken finns ju alltid att det blir nåt mer :angel:.
 
Beställde nyss ett skidkoppel från MR koppel. Fick tips av vår hundpsykolog, man kan fästa runt magen på sig själv och slippa massa koppeltrassel när man vill träna löst men inte riktigt litar på att hunden inte drar iväg! :) Lite sur över att jag inte köpa hem det tidigare, hade velat ha redan i helgen!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp