Vad har hänt med förmågan att uttrycka sig i skrift?

Jag vet :crazy: Som tur är ser jag det inte jätteofta, misstänker att det har att göra med att de flesta personer jag har på sociala medier är vana att uttrycka sig i skrift och relativt högutbildade. Dock är en av de värsta ”språksyndarna” i mitt flöde författare och det har jag lite svårt att få ihop.
Familjeliv eller andra liknande forum undviker jag eftersom jag inte vill tappa det lilla hopp för mänskligheten jag har kvar :o
Fast man läser ju inte bara folk man själv har, utan vad andra skriver hos dem, vad folk skriver i grupper osv. Och här på buke används imon rätt frekvent.
 
Fast man läser ju inte bara folk man själv har, utan vad andra skriver hos dem, vad folk skriver i grupper osv. Och här på buke används imon rätt frekvent.
Haha, jag klickar i att jag inte vill visa inlägg från alla som jag anser är irriterande på sociala medier :angel: Vad gör man inte för att bekräfta sin egen världsbild :D
 
För några år sen frågade någon i en FB-grupp "var skickar jag ett paket billigast" och jag fick sitta på händerna för att inte svara "direkt till avsändaren".
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp