Vad har hänt med min telefon?

Bapelsin

Trådstartare
Detta hände med telefonen tidigare idag. Det började med en rand och blev fler.

Jag har testat att starta om den flera gånger men jag antar att det har hänt något med skärmen? Är det någon som sett något liknande? Det borde väl gå på garantin, telefonen köptes för 1,5 månad sedan?

Den är inte tappad, det kom bara från ingenstans när jag hade den i handen.

D3432E2A-9511-437B-A20D-E1990FFA426C.jpeg
 
Detta hände med telefonen tidigare idag. Det började med en rand och blev fler.

Jag har testat att starta om den flera gånger men jag antar att det har hänt något med skärmen? Är det någon som sett något liknande? Det borde väl gå på garantin, telefonen köptes för 1,5 månad sedan?

Den är inte tappad, det kom bara från ingenstans när jag hade den i handen.

Visa bifogad fil 53347
Gå tillbaka till inköpsstället med den!
 
Jag har varit med om det. Det kom då och då.
Telefonen blev även glödhet ibland och skärmen sprack av sig själv tillslut.
Den var nästan 2 år då så jag införskaffade en ny.
 
Jag har tappat min iPhone och sabbat skärmen oräkneliga gånger. Sådär ser det alltid ut när skärmen är bortom all räddning pga omfattande skador så förmodligen sitter felet i den.
 
Detta hände med telefonen tidigare idag. Det började med en rand och blev fler.

Jag har testat att starta om den flera gånger men jag antar att det har hänt något med skärmen? Är det någon som sett något liknande? Det borde väl gå på garantin, telefonen köptes för 1,5 månad sedan?

Den är inte tappad, det kom bara från ingenstans när jag hade den i handen.

Visa bifogad fil 53347
Så har det sett ut för mig när skärmen har varit på väg att lossna.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Ikonerna på telefonen har börjat ”flyta” omkring. Den har varit väldigt varm sista dagarna och idag har den tappat internettäckningen...
Svar
12
· Visningar
541
Senast: Lyan
·
Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
693
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 128
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 235
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp